به گزارش لنگرخبر، نماینده منتخب مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، گفت: حضور گسترده و بابصیرت مردم در انتخابات یک بار دیگر نیزدشمنان نظام و انقلاب را مایوس کرد.

وی با بیان اینکه ریشه همه مسائل به امور اقتصادی برمی گردد، افزود: تنها راه ممکن در این زمینه ایجاد سرمایه گذاری  و جرقه زدن آن در جامعه است.

لاهوتی با تاکید براینکه در این دوره من با ذره بین به دنبال جذب سرمایه گذاری ها خواهم بود، تصریح کرد: در سایه آرامش اقتصادی بهتر می توانیم به مباحث فرهنگی توجه و تمرکز داشته باشیم.

نماینده منتخب مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه " کشور باید به رشد اقتصادی 8 درصد برسد" ، افزود: فهم مشترک و اراده ای در این راستا لازم است تا این امر مهم محقق شود.

لاهوتی با اشاره به بودجه فرهنگی علی رغم محدودیت های مالی، اذعان کرد: مسائل اقتصادی خوبی در سال آینده شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی امروز  با سال های گذشته متفاوت است، اذعان کرد: کارهای فرهنگی درست و منطقی  باید به مسیر درست هدایت  شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه به افزایش مالیات در سال آینده وجود خواهد داشت، تصریح کرد: البته هیچ افزایش مالیاتی در بودجه نداریم و هیچ تعرفه مالیاتی، افزایش مالیاتی نداشته و به دنبال این هستیم که فرارهای مالیاتی را مدیریت کنیم.

نماینده منتخب مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق آمار مطالعه شده، سه و نیم میلیون بیکار، بیش از دو و نیم میلیون بیمار اعتیادی و 11 میلیون حاشیه نشین در شرایط فعلی کشور وجود دارد.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : زیاده بردادشت

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان