به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام محمد کدخدایی در نخستین یادواره سومین شهید مدافع حرم گیلان که در مسجد جامع لنگرود برگزار شد گفت : تجلیل از مقام شعدا تجلیل از عظمت و فداکاری ملت سلحشور ایران و تجلیل از پدران و مادرانی است که با تربیت چنین جوانانی لرزه بر اندام دشمن انداخته و موجب وحشت و هراس دشمن شده است. مشاور نماینده ولی فقیه در امور بسیج در سپاه با بیان اینکه شهدا روزی خود را از خدا طلب می کنند افزود : شهیدان جان می دهند تا رزق خدا را کسب کنند و برای بیرون رفتن از زندان دنیا بی تابی می کنند، شهیدان دیگران را نیز به فضل خداوند بشارت می دهند. وی اظهار کرد : ایمان داریم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم طبق وعده خداوند نظاره گر اعمال ما بودند، شهیدان تابع تکلیف و وظیفه و مطیع محض ولایت فقیه بودند. حجت الاسلام کدخدایی اضافه کرد : مدافعان امروز حرم علویون، فاطمیون و زینبیون هستند که با دور کردن حب دنیا از خود، به سوی دفاع از جبهه اسلام با عنوان مدافعان حرم رفتند. مشاور نماینده ولی فقیه در امور بسیج در سپاه گفت : شهیدان درک مکان و زمان را در عمل نشان دادند و در اولین فرصت خودشان را برای دفاع از حرمین به خط مقدم رساندند.

به گزارش لنگرخبر، شهید «فرهاد خوشه بر» سومین شهید مدافع حرم گیلانی است که سال گذشته داوطلبانه برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفت و به شهادت رسید.

از این شهید بزرگوار یک پسر 4 ساله و یک دختر 6 ماهه به یادگار مانده که دختر این شهید بزرگوار 6 ماه پس از شهادت پدرش به دنیا آمد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان