خانم دکتر قلابی در لنگرود دستگیر شد!

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۰۸:۳۰ چاپ کد خبر: 49062
به گزارش لنگرخبر، سرهنگ حسین نیک فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز گذشته با تلاش کارآگاهان آگاهی شهرستان لنگرود، زن کلاهبرداری که غالبا سوژه های خود را از صنف طلا فروشان انتخاب می نمود به دام قانون افتاد.

وی افزود: ماموران در پی اطلاع از اینکه زنی ۳۵ ساله اهل و ساکن لنگرود متهم به کلاهبرداری، که مدتی است تحت تعقیب پلیس آگاهی یکی از شهرستان های همجوار می باشد، قصد خرید طلا جات و کلاهبرداری در این شهرستان را دارد، موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دادند.



فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود ادامه داد: کارآگاهان پس از شناسایی و انجام یکسری تحقیقات لازم، با هماهنگی و اخذ مجوز از مقام قضایی متهم را در حالی که قصد کلاهبرداری از یک طلا فروشی را داشت طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.



نیک فرد افزود: از متهم دستگیر شده با جمع آوری مدارک و دلایل معتبر تحقیقات همه جانبه به عمل آمد که به سرعت اعتراف نمود؛ حدود شش ماه است که از طلافروشان شهر لاهیجان و سایر شهرستان های گیلان با عناوین جعلی مهندس و دکتر و… با جلب اعتماد آنان، اقدام به کلاهبرداری می نمایم و طلاها را پس از خرید می فروشم.



این مقام انتظامی با بیان اینکه تلاش در جهت خریدار یا خریداران طلاجات مسروقه ادامه دارد، یادآور شد: تاکنون این زن کلاهبردار ۳ شاکی داشته و تعداد دو عدد النگو نیز از وی کشف شده است.



به گفته وی، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان