بیش از 5 ماه است که سکان مدیریت ارشد شهرستان رودسر بدست جناب آقای مهندس جانبازی اداره می شود او که پس از سالها انتظارِ همشهریان به عنوان یک فرد بومی مسئولیت سرپرستی فرمانداری رودسر را پذیرفت با برنامه ها و طرح های مختلفی پابه عرصه ی مدیریت ارشد شهرستان نهاد تا در مسیراعتدال و امید شهرستان رودسر را به جایگاه اصلی خود که همانا توسعه و تحول در نخبگان مختلف کشاورزی، صنعتی ، توریسم و گردشگری ، آموزشی و فرهنگی و... است رهنمون نماید . 

بیش از 5 ماه است که سکان مدیریت ارشد شهرستان رودسر بدست جناب آقای مهندس جانبازی اداره می شود او که پس از سالها انتظارِ همشهریان به عنوان یک فرد بومی مسئولیت سرپرستی فرمانداری رودسر را پذیرفت با برنامه ها و طرح های مختلفی پابه عرصه ی مدیریت ارشد شهرستان نهاد تا در مسیراعتدال و امید شهرستان رودسر را به جایگاه اصلی خود که همانا توسعه و تحول در نخبگان مختلف کشاورزی، صنعتی ، توریسم و گردشگری ، آموزشی و فرهنگی و... است رهنمون نماید.

 

او که در این مدت کوتاه با بجاگذاشتن عملکردی درخشان و قابل قبول به اذعان تمامی صاحب نظران بسترهای توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم نموده با درایت و مدیریت در بحران برف 92 نقش چشمگیری در مهار این بحران و کاهش صدمات و لطمات این بحران داشته است اما متاسفانه هنوز در مسیر تثبیت و تحکیم جایگاه فرمانداری با فراز و فرودهای متعددی روبرو گردیده است .


جناب آقای استاندار علی رغم اینکه مهندس جانبازی در طول دوران کوتاه تصدی سرپرستی فرمانداری بسترساز تحولات عمیق و شگرفی در شهرستان گردیده است . امروز هنوز در کشاکش حضور یا عدم حضور در این منصب و مسئولیت است ، او که همواره با تواضع و فروتنی خود را خدمتگزار مردم می داند سعی نموده تا تمام توان خود را در راه آبادی شهرستان بردارد . اما این مستلزم ایجاد ضمانت اجرای او در تثبیت و حضور در شهرستان است . جناب آقای استاندار بسیاری از اقشار مختلف مردم شهرستان که از نزدیک مهندس جانبازی را می شناسند او را فردی خدمت رسان می دانند امروز نگران آینده شهرستان خود هستند و هر روز از شنیدن شایعات مختلف در زمینه جابه جایی و یا عدم حضور ایشان دچار یاس و ناامیدی می گردند ، متاسفانه برخی از افراد نیز برای دستیابی به اهداف شخصی خود همواره با ایجاد شایعات بر نگرانی مردم دامن می زنند ، بیش از نه ماه از آغاز به کار دولت تدبیر و امید گذشته و مردم که با امید رئیس جمهور محبوب خود جناب آقای دکتر روحانی انتخاب نموده اند امروز منتظرند تا سکان مدیریت ارشد شهرستان رودسر بدست توانمند جناب آقای مهندس جانبازی در مسیر اعتدال و امید حرکت نماید ، جناب آقای استاندار در مدت کوتاه مدیریت جناب آقای مهندس جانبازی شاهد تحولات شگرف و عمیقی در شهرستان بوده ایم که تا قبل از آن کم سابقه بوده است . حضور میدانی و پررنگ در اقصی نقاط شهرستان و بهره گیری از ظرفیتهای کشاورزی و محصولات مختلف، تلاش جهت تکمیل سد پلرود و میدان نفتی سردارجنگل ، دعوت از سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت حضور در بخش های مختلف، اهتمام و توجه به ورزش قهرمانی و حمایت نوجوانان مستعد این شهرستان و دهها برنامه ی دیگر تنها گوشه ای از تلاش چندماهه این مدیر بومی در سطح شهرستان است اما تاکنون در جهت تثبیت جایگاه ایشان قدمی جدی برنداشته است .


حضرتعالی که بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم از مدیریت ایشان حمایت نموده اید کاملا اشرافیت دارید که حضور ایشان در سطح شهرستان بسترخدمات و تلاش های بساری را در آینده فراهم نموده است . مهندس جانبازی از جمله مدیران بومی است که معتقد است شهرستان رودسر دارای ظرفیتها و پتانسیلهای بالقوه بسیاری است که با تلاش و همدلی مردم و مسئولین می توان آن را به نحو احسن و شایسته ی در خور نام شهرستان رودسر متحول نمود .


جناب آقای استاندار یکی از عوامل بسیار مهم در توسعه و تحول هر منطقه وجود ثبات مدیریتی در آن منطقه است و اکنون که شهرستان رودسر 5 ماه است که تحت مدیریت ارشد جناب آقای جانبازی اداره می شود راه و مسیر خود را در آینده مشخص نموده است ، خوشبختانه نماینده محترم مردم شهرستانهای رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی جناب آقای محمد مهدی رهبری املشی نیز با بهره گیری از تریبونهای مختلف حمایت خود را از مهندس جانبازی اعلام نموده است ، بی شک تعامل نماینده محترم شهرستان و نماینده عالی دولت در شهرستان می تواند بسترساز توسعه و پیشرفت شهرستان باشد .


جناب آقای دکتر نجفی رجاء واثق داریم که حضرتعالی بعنوان نماینده عالی دولت اعتدال و امید در استان گیلان همواره با دید باز و وسیع خود از مدیران موفق و اعتدالی حمایت نموده و جهت تحقق اهداف عالیه دولت خدمت گذار از هیچ کوششی در این راه بسیار مهم دریغ نکرده اید .


امروز شهرستان رودسر در مقطعی است که می تواند با تعامل و همدلی بین دستگاههای مختلف اجرایی به جایگاه واقعی خود دست پیدا نماید و این محقق نخواهد شد مگر در راستای ثبات مدیریتی و خمایت از مدیران موفق تا موجبات توسعه شهرستان و استان را فراهم نموده و موجبات رضایت مردم که به قول امام راحل به حق ولی نعمتان انقلاب هستند را زمینه ساز گردد.


بسیاری از مردم فهیم شهرستان رودسر و افکار عمومی امید دارند با حضور و تداوم مهندس جانبازی در شهرستان تمامی برنامه های دولت اعتدال و امید محقق گردد تا گام بلندی در جهت رساندن رودسر به جایگاه واقعی خود برداشته شود انشاله در آینده نزدیک با حمایت های حضرتعالی شاهد تثبیت جایگاه مدیریت ارشد شهرستان و فرزند پاک رودسر در مسئولیت فرمانداری باشیم تا آینده روشن شهرستان با درایت و مدیریت حضرتعالی تحقق گردد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان