رئیس بازرسی ویژه دفتر مقام معظم رهبری گفت: ما دنبال مذاکره نرفتیم بلکه این آمریکایی ها بودند که دنبال مذاکره آمدند.

به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری این سخن را شامگاه یکشنبه در بخش پایانی سخنان خود در مراسم گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) که از سوی نهادهای مختلف استان قم در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد در حضور جمع گسترده ای از روحانیون و مردم قم بیان کرد و استقامت ملت ایران را دلیل آن دانست.

او گفت: در مسئله مذاکرات هسته ای که الان مطرح است تحلیل من این است که ما دنبال مذاکره نرفتیم، بلکه این آمریکایی ها بودند که دنبال مذاکره آمدند. آمریکایی ها به اینجا رسیدند که با وجود اینکه 35 سال به ملت ما فشار آوردند ولی ملت و کشور ما سر جایشان هستند و بلکه آمریکایی ها هر جا وارد می شوند جای پای جمهوری اسلامی را می بینند.

حجت الاسلام ناطق نوری پیش از این هم گفته بود وزارت خارجه سیر تا پیاز مذاکرات را با مقام معظم رهبری در جریان می گذارد، البته هشدارهایی هم ایشان می دهند که مراقب و مواظب و هوشیار باشند.

به گفته این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، آمریکایی ها فهمیدند که با یک ملتی که چنین پتانسیل خوبی دارد نمی شود هر کاری که دلشان می خواهد بکنند.

او با بیان اینکه تحریم ها مربوط به یک یا دو سال اخیر نیست، گفت: غربی ها 35 سال علیه ما کار کردند، 8 سال جنگ طاقت فرسای همه دنیا علیه ما وجود داشت و بعد از آن جریان های مختلف منافقین، کومله، خلق عرب و... تلاش می کردند مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کنند./خبرآنلاین

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان