به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام سیدمرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت وگو با خبرنگار سیاسیخبرگزاری دانشجو، با بیان این مطلب که مردم برجام را در هواپیما و قطار لمس کرده اند گفت: از آنجایی که رئیس جمهور و اطرافیان وی فقر را لمس نکردند و نمی دانند فقر چیست و در میان مردم هم حضور ندارند نمی بینند که مردم در تامین معیشت خود با چه مشکلاتی مواجه هستند.

وی بیان کرد: رئیس جمهور و اطرافیان وی با هواپیماهای کذایی به سفر می پردازند و از هواپیماهای پایین دستی خوش شان نمی آید و همواره به دنبال استفاده از هواپیماهای غول پیکر هستند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: برجام را روحانی و اطرافیانش حس کردند و اوضاع مردم با برجام نه تنها بهبود نیافته بلکه با مشکلات عدیده نیز مواجه شده اند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: روحانی و اطرافیان وی نمی دانند که مردم در فقر و فشار هستند و در شرایط سخت زندگی می کنند و این رئیس جمهور هست که فقر را لمس نکرده و نمی داند که برجام هیچ اثری در زندگی مردم به جا نگذاشته است.

نماینده مردم قزوین در خانه ملت تصریح کرد: زمانی که رئیس جمهور به دنبال این بود که برجام را برای مردم تصویب برساند از صالحی بهره می گرفت و در مجلس به جای ظریف، صالحی به سخنرانی در خصوص برجام پرداخت حال که برجام برای مردم به تصویب رسیده است و صالحی نیز منتقد رفتارهای غرب است رئیس جمهور به ضرر عضو ارشد تیم مذاکره کننده خودش صحبت می کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در ادامه اظهار داشت: دولت با این گونه رفتارها نشان می دهد که در اجرای برجام با اعضای هیئت دولت و اعضای تیم مذاکره کننده تضاد دارد و نمی خواهد مردم از بطن اصلی برجام اطلاعات کسب کنند.

نماینده مردم قزوین در خاتمه ادامه داد: ما چشم مان آب نمی خورد که برجام به فرجام برسد و حق و حقوق مردم از سوی غرب تامین شود چرا که غرب در برجام از تیم مذاکره کننده و دولت ایران صد امتیاز گرفته و تنها 18 امتیاز به کشورمان داده است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان