نماینده مردم لنگرود در  مجلس گفت: کشاورزان لنگرود درگیر مدیریت ناصحیح وزارت نیرو هستند و علی رغم بارش بیش از هزار میلی متر باران در این استان کشاورزان نمی توانند نشاء برنج بکارند.

به گزارش لنگرنیوز ، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز ( چهارشنبه 17 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با اشاره به اینکه در استان گیلان نزدیک به هزار میلی متر بارندگی داریم گفت: در حال حاضر کشاورزان حوزه انتخابیه نمی توانند نشاء برنج را بکارند و همه درگیر مدیریت ناصحیح وزارت نیرو هستند.

 

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم منطقه ساخت 4 سد لاستیکی که هر کدام 5 میلیارد تومان هزینه برمی دارد را از وزیر نیرو بارها درخواست کردند اما اقدامی نشده است.

 

وی افزود: استان ما استان سیل خیزی است اما آب ندارد از این رو از هیات رئیسه مجلس می خواهم نماینده ای را به وزارتخانه بفرستد تا مشکل بحران آب را که همه کشاورزان را درگیر کرده حل کند.

 

گفتنی است در پایان این تذکر محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون انرژی مجلس خواست تا در راستای حل این بحران مساعدت کند چرا که انتقاد مطرح شده انتقاد درستی است و باید تحقیق میدانی شود و مشکلات به صورت دقیق شناسایی و حل شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان