به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام ابراهیم اختردانش در مراسم یادواره 13 شهید دریاسر با تاکید به مداوت به برگزاری هرچه با شکوه تر یادواره های شهدا، گفت : شرکت در یادواره های شهدا، علاوه بر زنده نگه داشتن آرمان های شهدا، حسرت خورد به جایگاه و مقام شهید نیز می باشد.



وی با بیان اینکه انسان برای رشد و به تعالی رسیدن نیاز به برنامه و الگوگیری دارند اظهار کرد : شهدا جایگاه خود در نزد خدا را به خاطر برنامه مناسب و الگوگیری از شخصیت های اسلام و انقلابی به دست آورده اند و امروز در جزو رستگاران هستند.



مسئول تربیت و آموزش سپاه آستانه اشرفیه برنامه بارز شهدا را انس با قرآن اعلام کرد و افزود : شهدا داشته های اسلام و انقلاب را درک کردند و خود را برای حفظ و پایداری ارزش ها فدا کردند.



حجت الاسلام اختردانش عنوان کرد : ثمره خون شهیدان برای پایداری و پایداری از انقلاب و اسلام را امروز در گسترش و انتقال فرهنگ مقاومت و استکبار ستیزی در دیگر کشورهای جهان مشاهده می کنیم.



وی گفت : مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشان دادند که به انقلاب و اهداف آن پایبند هستند و فرهنگ شهیدان را فراموش نمی کنند و امروز لازم است مسئولین تمام توان خود را برای خدمت به مردم قرار دهند.



مسئول تربیت و آموزش سپاه آستانه اشرفیه با بیان اینکه دشمن تمام توان خود را برای ضربه به انقلاب و نفوذ قرار داده است افزود : فرهنگ شهیدان فرهنگ مقاومت در برابر استکبار بود و در جایی که یک سو حق و سوی دیگر باط قرار دارد اعتدال معنایی ندارد.



حجت الاسلام اختردانش با تاکید بر اینکه غرب در پی بر هم زدن جبهه مقاومت است اظهار کرد : امروز حفظ خاکریز مقاومت اسلامی و انقلاب وظیفه ما است.



وی پیشرفت های ایران در زمینه های مختلف را خار چشم دشمن اعلام کرد و ادامه داد : شهیدان به ما آموخته اند که باید همواره خارگلوی دشمنان و مستکبران باشیم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان