لنگرنیوز پوست انداخت + حاشیه

۱۳۹۳/۰۲/۱۸ ۰۴:۱۹ چاپ کد خبر: 4975

برای دومین بار و برای ادامه فعالیت بهتر در زمینه پوشش اخبار شهرستانی و پیگیری امورات لنگرنیوز در اولین گام پوست انداخت.

به گزارش لنگرنیوز ، همزمان با ایام مبارک رجب ، برای دومین بار و برای ادامه فعالیت بهتر در زمینه پوشش اخبار شهرستانی و پیگیری امورات لنگرنیوز در اولین گام پوست انداخت.

بیش از یک ماه از فعالیت کمرنگ لنگرنیوز در زمینه پوشش اخبار گذشته است و دلیل آن چیزی جز تجدید قوا و تغییراتی در سرور سایت و قالب و برخی امکانات در بخش اصلی و صفحات داخلی سایت نبوده است که امید است ظاهر جدید سایت مورد رضایت خوانندگان گرامی قرار بگیرد.

البته تاکنون بیش از 90 درصد کارها انجام شده است و موارد کوچکی نیز وجود دارند که در طی چند روز اخیر بر طرف خواهد شد.

در این یک ماه و اندی چند حاشیه شهرستانی به دلیل موارد ذکر شده بالا مورد پوشش قرار نگرفت .

برخی حاشیه های که شاید مهمترین آن را می توان به چاقو کشی جلوی یک اداره توسط .... را اشاره کرد یا نصب پرده های تبریک برای مسئولان جدید که البته این خبر را به زودی منتشر خواهیم کرد.

باید بگوییم که اخبار مورد رصد تیم خبری لنگرنیوز قرار می گرفت و رفته رفته با تجربه ای که در این سال ها به وجود آمد سعی داریم اخبار را رساتر و گویا تر به خدمت همشهریان و خوانندگان قرار دهیم.

در این راستا چیزی جز پیشنهادات و انتقادات سازنده در روند رو به رشد این سایت خبری تاثیر گذار نیست.

در این مسیر کسانی هستند که در قالب دوست ، خواسته با نا خواسته قصد تخریب این پایگاه خبری را داشتند ودارند ، البته کسانی هم بودند که از سایت های خبری دیگر ، خبرگزاری ها و یا حتی از مصاحبه هایی که لنگرنیوز انجام میدهد استفاده می کند و با وجود فعالیت در ارگان دولتی هنوز هم مفهوم کپی رایت را متوجه نشده است که این از لحاظ شرع هم دارای اشکال است.

پس با انعکاس نظرات خود در همین مطلب و یا ارسال پیامک به شماره 3000282842 و یا ارسال به ایمیل info@langarnews.ir ما را از نظرات خود بی نصیب نکنید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان