رسانه و انقلاب اسلامی

۱۳۹۳/۰۲/۲۱ ۰۹:۳۶ چاپ کد خبر: 4997

امروزه رسانه بعنوان تاثیر گذارترین ابزار مهم در پیشبرد اهداف جوامع بین المللی به شمار می رود، جامعه ی امروز بدون رسانه غیر قابل تصور است.

امروزه رسانه بعنوان تاثیر گذارترین ابزار مهم در پیشبرد اهداف جوامع بین المللی به شمار می رود، جامعه ی امروز بدون رسانه غیر قابل تصور است، وسایل ارتباط جمعی برای جوامع مهم بوده و سیاست گذاری های آن به نوع نظامی که رسانه تابع آن است بستگی دارد.

رسانه های جمعی رسانه هایی هستند که در زمان واحد، پیام های یکسان را برای تعداد زیادی از افراد ارسال می کنند.


در جوامع غربی رسانه های جمعی و علی الخصوص رسانه های تصویری تنها برای پوشش خبر و اطلاع رسانی نیستند بلکه نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف استعماری کشورهای خود ایفا می کنند.


امروزه دیگر کشورهای سلطه گر جهت تصرف منطقه یا کشوری به منظور تامین مقاصد استعماری خود از لشکرکشی هایی که با هزینه های کلان و سنگینی روبرو بود به شدت خودداری می کنند، چرا که با هدف گذاری دقیق و برنامه ریزی، و با هزینه ای نسبتاً کم تر با ابزار رسانه تمام ارزش های آن منطقه مورد نظر را بی ارزش و تمام بی ارزشی ها را ارزش جلوه می دهند و اهداف خود را آرام آرام پیاده سازی می کنند و به صورت کاملاً نرم به مقاصد مورد نظر دست پیدا می کنند.


امروزه غول رسانه ای جهان در خدمت غرب و صهیونیسم است و همواره تمام اهداف و برنامه های سلطه گرانه ی خود را به شیوه ای کاملاً زیرکانه و دقیق در حال پیاده کردن می باشند.


انقلاب اسلامی ایران نیز همواره مورد حملات سنگین و بی پایان رسانه های بیگانه و معاند قرار دارد و همواره در این عرصه شکست های بسیار عظیمی را نیز متحمل شده است.


شبکه های رسانه ای که غرب و صهیونیسم به صورت گسترده علیه انقلاب اسلامی ایران سازماندهی می کنند از شمارش خارج است و به صورت کاملاً دقیق از اعتقادات تا مسائل سیاسی- اقتصادی- اجتماعی و علی الخصوص فرهنگی مردم ایران اسلامی را مورد تاثیر خود قرار می دهند، و اهداف استعماریشان کم و بیش در حال پیاده شدن بر افکار و کردار مردم است.


این رسانه ها نه تنها علیه ما در داخل ایران برنامه ریزی شده اند بلکه در کل دنیا نیز این گونه رسانه ها را تقویت و ترویج کرده اند، به گونه ای که موج عظیمی از ایران هراسی با محوریت شیعه هراسی را در کل دنیا مدیریت می کنند، که متاسفانه بعضاً در برخی مسائل در سطح بین الملل بر کشور ما تاثیرات منفی بر جای می گذارد.


رسانه ها امروزه در سطح بین الملل در تاثیر گذاری و جریان سازی مسائل مهم و جلوه دادن و بزرگ نمایی مسائل کم ارزش از اهمیت والایی برخوردارند.


رسانه های تصویری وابسته به استکبار جهانی، امروزه به صورت کاملاً یک صدا و هماهنگ برنامه های عظیمی را در انحراف انقلاب اسلامی ایران مدیریت می کنند.


آن گونه که آن ها – رسانه های دشمن – علیه فرهنگ ما هزینه می کنند و برایش برنامه ریزی دارند، ما و رسانه ی ایران اسلامی برای تقویت فرهنگ اسلامی- ایرانی مان هزینه نمی کنیم و اهداف رسانه های جمعی ما هم عمدتاً کوتاه مدت است.


با این اوضاع که دشمن از چنین ابزاری این گونه استفاده می کند، ما نیز باید از این وسیله ی مهم نیز کمال استفاده و بهره را ببریم، به گونه ای که انقلاب اسلامی ایران را در تمام عرصه های بین الملل تبلیغ کنیم.


باید امروزه سبک زندگی اسلامی – ایرانی را به وسیله ی رسانه اعم از مکتوب و تصویری و فیلم و سریال و… را در کره ی خاکی ترویج دهیم، چرا که غرب و صهیونیسم به شدت و با توان بالا در حال تبلیغ LIFE STYLE مورد نظرشان که همان اهداف دنیا گرایانه خودشان هست را مد نظر قرار دارند، البته در درجه ی اول برای رویایی با غول رسانه ای جهان غرب نیاز به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار وسیعی دارد، که آن را هم جوان انقلابی ایرانی ثابت کرده است که اگر به او اطمینان شود، خوب می تواند پاسخ دهد.


به اومید ظهور منجی بشریت – آقا امام زمان (عج) -

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان