فرماندار شهرستان لنگرود گفت :کسانی که نظریه میزان رای ملت است را قبول ندارند کسانی هستند که از اول هم مشکل داشتند.

به گزارش لنگرنیوز ، فرماندار شهرستان لنگرود در جلسه ستاد بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت : بر حسب آیه قرآن همه آدم ها یک روزی از این جهان رخت می بندند و به ئیار حق سفر می کنند و این امری طبیعی است.

فرماندار شهرستان لنگرود افزود : اگر قرار بود زندگی در این دنیا جاودانه باشد امامان و معصومین شایسته ترین افراد بودند.

وی میراث امام راحل را با اهمیت خواند و افزود : نگاه سیاسی امام در اداره امور کشور به گونه ای بود که تاکید داشتند که می توان بدون تکیه بر قدرت های غربی بر روی پای خود ایستاد و امروزه ایران با رهبری رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف به عنوان یک قدرت محسوب می شود.

جواد پور با بیان اینکه نظریه ولایت فقیه در کشور باعث رشد ایران در تمام زمینه ها شد ، اضافه کرد : امام در تمام مباحث کشوری حضور مردم را موثر و حتمی می دانستند و از این رو فرمودند که میزان رای ملت است.

فرماندار شهرستان لنگرود گفت :کسانی که نظریه میزان رای ملت است را قبول ندارند کسانی هستند که از اول هم مشکل داشتند.

وی اضافه کرد : مردم تکیه گاه اصلی نظام و انقلاب هستند و مسئولین روزانه با همان تکیه گاه های انقلاب روبرو هستند و وظیفه ما خدمت رسانی صحیح است.

سید رضا جوادپور با بیان اینکه ما نباید از هر تهدید و تحریمی متزلزل شویم ، اظهار کرد : باید روحیه اعتماد به نفس را از امام راحل بیاموزیم و به توان های داخلی باور داشته باشیم.

جواد پور افزود : باید معارف و افکار امام خمینی را به شیوه منطقی و درست ، به نسل جوان امروز که تشنه فراگیری است منتقل کنیم.

فرماندار شهرستان لنگرود گفت : همه مسئولان در مقابل رخدادها و مسائل کشور مسئولیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان