به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از ۸۰۰۰ قهرمان، سردار حق بین  فرمانده عملیاتی لشکر۱۶ قدس و فرمانده عملیات شکوهمند نبل الزهرا  در حاشیه رو نمایی از کتاب “بی قرار” که در باره زندگی شهید مدافع حرم، حامد کوچک زاده نگاشته شده، طی سخنانی اظهار داشت:”در این مدت که از شهادت حامد گذشته بسیاری ها در وصف او سخن گفته اند و تلاش کرده اند تا ویژگی های شخصیتی و روحی او را تبیین نمایند اما حقیقت این است که هرچه در وصف او گفته شود کم است.”



وی منش زندگی امثال حامد کوچک زاده را به عنوان الگویی برای جوانان معرفی نمود و گفت:”راه درست زندگی کردن را باید از این شهدا آموخت. قرار نیست همه در این مسیر شهید شوند اما راهی را که شهدای دفاع مقدس رو به ما باز کردند و به دنبال آن نسل امروزی وارد صحنه شدند نشان می دهد ما راه درست را یافته ایم.”



حق بین در ادامه تصریح کرد:”ما به این یقین رسیدیم که مسیرمان درست است و هرکدام از این شهدا مهر تاییدی هستند بر ادعای ما.”



فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس با اشاره به اینکه پیروزی نبل الزهرا با معادلات نظامی امکان پذیر نبود ادامه داد:”لطف خدا و همت انسان های خداجو باعث شد این خط شکسته شود و محال، به ممکن تبدیل شود. حدود ۱۸۰ نفر بودیم که دو نفر از میان ما پر کشیدند. قطعا هرکار بزرگی هزینه هایی دارد و ما در این نبرد سعید عزیززاده و حامد کوچک زاده را از دست دادیم که خسارت بزرگی برای ما محسوب می شود.”



وی در خاتمه اظهار داشت:دشمن در دشمنی خود مصمم است اما ما در مسیر حق خودمان مصمم تریم و آن ها به درستی دریافته اند که ما عقب نشینی نخواهیم کرد. بر عهد خودمان استواریم و با این خون ها امنیت را برای امت اسلام به ارمغان آورده ایم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان