به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، در دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آره نا به مصاف یوونتوس رفت و بارسا در در نیوکمپ مقابل آرسنال قرار گرفت.

بایرن مونیخ که با 2 گلی که در تورین به ثمر رسانده بود با حاشیه امنیت بیشتری پا به میدان گذاشت اما یوونتوس با انگیزه در همان 30 دقیقه اول با حمله و دفاع متمرکز 2 بار دروازه نویر را باز کرد و پیش افتاد و با همین نتیجه نیمه اول خاتمه یافت.در نیمه دوم بایرن که تغییر تاکتیک داده بود و کاملا به بازی در کنارها و ارسال روی آورده بود 2 بار از همین برنامه به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند تا دیدار به وقت اضافه کشیده شود.شاگردان پپ که انگیزه بیشتری برای صعود داشتند در وقت اضافه 2 گل دیگر به ثمر رساندند و راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شدند.

در نهایت این دیدار با نتیجه 4 بر 2 خاتمه یافت.

گل های بازی را پل پوگبا در دقیقه 5 و خوان کودرادو در دقیقه 28 برای یووه و دو گل بایرن را لواندوفسکی در دقیقه 73 و توماس مولر در دقیقه 90، آلکانترا در دقیقه 108 و کینگزلی کومان در دقیقه 110 به ثمر رساند.

دیدار رفت دو تیم با تساوی 2 بر 2 در تورین خاتمه یافته بود.

در نهایت در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت بایرن مونیخ با نتیجه 6 بر 4 مقابل نماینده ایتالیا به پیروزی رسید.

 

 

در دیگر دیدار ، بارسلونا که در دیدار رفت در ورزشگاه خانگی توپچی ها با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسیده بود کار آسانی را در خانه در پیش رو داشت و با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

گل های بازی را نیمار در دقیقه 18، سوارز در دقیقه 65 و مسی در دقیقه 88 برای بارسا و تک گل آرسنال را محمد الننی در دقیقه 51 به ثمر رساند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان انریکه خاتمه یافته بود.

در نهایت در مجموع 2 دیدار رفت و برگشت کاتالان ها با نتیجه 5 بر یک  به برتری رسیدند و راهی یک چهارم نهایی شدند.

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان