به گزارش لنگرنیوز ، در ماه های گذشته خبری در خروجی برخی سایت ها قرار گرفت که برخی از فروشندگان برنج وارداتی بر روی گونی های برنج آرم ستاره 6 پر یا همان نماد اسرائیل را علنا به کار می بردند.

از سوی دیگر چند وقتی است نصب پرده ای در شهرستان مورد اعتراض مردم شهرستان قرار گرفته است و از این رو انتظار می رود که این مورد اصلاح گردد.

در یکی از مکان های تبلیغی لنگرود در مسیر جاده بنری برافراشته شده است که یکی از تبلیغات داخل بنر فروش اردک رژیم غاصب اسرائیل است.

به گفته یکی از کارشناسان هر در بین مردم به صورت غلط جا افتاده است که هر چیزی که به نظر خودمان بهتر است را اسرائیلی نامگذاری میکنیم.

با توجه به اینکه این رژیم غاصب دشمن ایران به شمار می آید درست نیست که برای سو دآوری نام این دشمن را در مکان های تبلغاتی که در معرض عموم است برافراشته کنیم.

میتوان گفت تولید و فروش هر نوع کالا یا خدمات دیگر ده داخلی است میتواند به صورت چشمگیر در اقتصاد مقاومتی تاثیر بگذارد.

شایسته است در مسئولین ذیربط که در در برافراشته شدن بنر های تبلغاتی سطح شهرستان دخیل هستند قبل از بالا رفتن بنر ها آن را بهتر از پیش رصد کنند تا سهوا آب به آسیاب دشمن نریزیم.

البته با این حرف آقایان مدعی نشوند که این نوع اردک در کشور وجود دارد و به فروش می رسد.

اگر بخواهیم از چیز های کوچک شروع کنیم هم در رشد و توسعه اقتصادی خود کمک کرده ایم و هم در توسته اقتصادی کشور در تمام سطوح می توانیم تاثیر بگذاریم.

این درحالی است که مدعیان مالک جهانی ، ایران را از کوچک ترین کالا مورد تحریم خود قرار داده اند و در مقابل ما از نام انها برای فروش کالاهای خود سود می بریم.

برای صحت وجود این حیوان ، دو نفر از کارشناسان جهاد کشاورزی لنگرود به سوال خبرنگار لنگرنیوز ، پاسخ دادند.

کارشناس جهاد کشاورزی لنگرود گفت : که این نوع اردک در اصل روسی است که به غلط در میان مردم به آن نام جاافتاده است.

وی افزود : حیوان نراین نوع اردک هیچ گونه صدایی نداشته و تنها حیوان ماده زمانی که احساس خطر کند صدایی از خود تولید میکند که نمی توان از ده متری شنید.

این کارشناس افزود که این نوع اردک از نژاد روسی است و وزن ان تا 4 یا 5 کیلو هم می رسد و نصف گوشت این حیوان سفید و نیمی دیگر قرمز است.

وی گفت : میزان تولید تخم این اردک نیز بسیار کم است و عمر مفید آن تقریبا 2 سال است.

در این زمینه در فضای مجازی هم جستجویی کردیم و نتایج زیر بدست آمد که شما خوانندگان و مخاطبین گرامی میتوانید تصمیم گیری کنید.

لینک : اردک موسکووی

یکی از نکات جالب این نوع اردک این است که حیوانات نر این حیوان خشن هستند و در صورت دعوا گرفتن میتوانند رقیب خود را بکشند .

شاید بتوان گفت به دلیل وجود این روحیه حیوانی ، نام آن رژیم غاصب را بر روی این گونه نهادند.

با توجه به بیانات معمار انقلاب و رهبر معظم انقلاب در مورد موضع گیری با رژیم غاصب که دشمن ایران و اسلام است ، پسندیده است که نام این نژاد اصلاح شود و حداقل به گونه های محلی اهمیت بیشتری داده شود.

چند مورد از دیدگاه های امام خمینی و امام خامنه ای در مورد رژیم غاصب صهیونیستی:

پیام امام خمینی :  نسبت به اسرائیل ، مسلم است که ما به یک دولت غیر قانونی و غاصب و متجاوز به حقوق مسلمین و دشمن اسلام ، هیچ گونه کمکی نخواهیم کرد.

امام خمینی : اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

پیام امام خامنه ای :  "گاهی سردمداران رژیم صهیونیستی ما را تهدید به حمله نظامی می کنند اما خودشان هم می دانند و اگر نمی دانند بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند جمهوری اسلامی، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد"

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان