به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از  ۸دی، آرش سیگارچی که اکنون در صدای آمریکا مشغول به فعالیت است در سال ۱۳۷۵ مرتکب ۲ فقره سرقت (سرقت اسباب و اثاثیه و طلاهای منزل فردی به نام محمد جواد ثنایی و سرقت قالپاق های اتومبیل فردی به نام محمد نقی مهرورز) شده است. وی همچنین پیش از این سابقه ارتباط نامشروع با یکی از اهالی منطقه گلسار رشت را داشته که در ارتباط با این جرائم توسط نیروهای انتظامی استان گیلان بازداشت می شود. 6d1wl6a-500x333

سرگذشت او بی شباهت به برخی اعضای افراطی طیف غیر قانونی علامه دفتر تحکیم وحدت نیست، وی پس از  انتشار مطالب وهن آلود به مقدسات در وبلاگ شخصیش و همچنین مصاحبه با رادیوها و شبکه های بیگانه -که بمب افکنان دشمنان ملت در جنگ نرم هستند- و البته ایراد سخنان و اتهامات ناروا به سران کشور در دادگاه انقلاب استان گیلان به چهارده سال حبس محکوم شد.

سیگارچی پس از تجدید نظر حکم صادره اش به ۳ سال تقلیل پیدا کرد هر چند پر واضح بود که با توجه عفوهایی که معمولاً شامل زندانیان سیاسی می شود دوران حبس وی از یکسال تجاوز نخواهد کرد اما ابتلای وی به سرطان بدخیم زبان باعث شد پس از استفاده از سه ماه مرخصی درمانی با نظر مساعد وزارت اطلاعات و دادسرای انقلاب استان گیلان به خاطر وضعیت درمانیش مورد عفو قرار گیرد.

وی پس آزادی و گذارندن دوران نقاهت سفری به دور ایران داشت و پیش بینی می شد پس از آن  دوباره به روزنامه نگاری برگردد اما چنین نشد و وی در سال ۸۶ پس از سفر به آمریکا جذب رادیو صدای آمریکا شد تا به پتکی (هر چند زنگ زده) برای ضربه زدن به منافع ملت ایران توسط بیگانگان تبدیل شود.

وی که اکنون از محل فروش وطنش ارتزاق می کند در بخش های خبری Voice of America با ارایه تحلیل های ساختگی و خلاف واقع حیثیت هم وطنان خود را به بازی گرفته و لبخند دهشتناک بد خواهان ایران را هدف والای خود قرار داده است.

در زیر برخی عکسهای او را که در وبسایت شخصی اش منتشر کرده  می بینید:

[gallery columns="1" size="large" ids="50467,50468,50469,50470,50471,50473,50474"]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان