مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان همچنین با اشاره به مشکلات فرهنگی استان گفت: رسانه ها در کنار هر اختلاف نظری که دارند باید در برخی موارد اتحاد خود را بیشتر کنند و در مسائلی پیرامون ماهواره، وهابیت، جشن های طلاق و … به طور جدی وارد عمل شوند.

به گزارش لنگرنیوز، روح الله جهاندیده مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در نشستی با مدیران پایگاه های خبری تحلیلی استان، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) اظهار کرد: جامعه رسانه ای باید از این بانوی بزرگوار که حقیقتا پیام آور واقعه عظیم کربلا یودند الگو برداری کرده و با تأسی از ایشان به بیان حقایق و رویدادها بپردازند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه استان گیلان بر تقویت همدلی میان اصحاب رسانه تأکید دارد، خاطرنشان کرد: تربیت و پرورش کادر تراز انقلاب اسلامی در جامعه و کمک به تشکیل و توسعه جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمن از مأموریت های بسیج رسانه می باشد.

جهاندیده با بیان اینکه بسیج رسانه با ایجاد آرایش رسانه ای، الگوسازی، گفتمان سازی و تبیین یک مولفه رسانه ای با شاخص های اسلامی را در دستور کار قرار داده است، افزود: ظرفیت سازی در جامعه رسانه ای کشور برای جذب حداکثری و تحقق بسیج ده ها میلیونی از اهداف این سازمان می باشد.

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان همچنین با اشاره به مشکلات فرهنگی استان ابراز نمود: رسانه ها در کنار هر اختلاف نظری که دارند باید در برخی موارد اتحاد خود را بیشتر کنند و در مسائلی پیرامون وهابیت، گسترش معضلات فرهنگی ناشی از ماهواره مانند جشن های طلاق و … به طور جدی وارد عمل شوند.

در این نشست هریک از مدیران پایگاه های خبری تحلیلی ضمن ارائه دیدگاه های خود به مشکلات رسانه های استان اشاره و تصریح کردند: از بسیج رسانه استان انتظار داریم چاره ای بیاندیشد تا اصحاب رسانه بتوانند آزادانه به تحلیل اوضاع گیلان پرداخته و آستانه نقد پذیری مدیران نیز بالا رود.

جهاندیده بعد از شنیدن اظهارات حاضرین جلسه با تأکید بر اینکه از مشکلات اصحاب رسانه گیلان با برخی مسئولان خبر دارد، اذعان داشت: مدیران گیلان باید تحمل نقد پذیری خود را بالا ببرند تا بتوانیم شاهد پیشرفت های کلانی در سطح استان باشیم.

وی در پایان به مدیران پایگاه های خبری قول داد که دغدغه هایشان را به طور کامل پیگیری نماید تا مشکلات موجود برطرف شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان