جناب استاندار محترم؛ آیا حضور سیاسیون با سابقه های درخشان مقابله با نظام و دریافت مجوزی خلاف قانون برای اعلام سیاست های توسعه ای غربی و ضد انقلابی و اسلامی، برای شما خاطره ای خاص را یاد آوری نمی کند؟

 

به گزارش لنگرنیوز، شورای عالی بسیج اساتید و بسیج دانشجویی استان گیلان در پی برگزاری همایش اخیر اصلاح طلبان در رشت با عنوان”برسی توسعه رشد همه جانبه و متوازن زمینه ها و مواضع تحقق آن” نامه ای سرگشاده به استاندار گیلان نوشتند که مشروح این نامه در ذیل آمده است:

باسمه تعالی

استاندار محترم گیلان جناب آقای دکتر نجفی

سلام علیکم

با احترام

همانگونه که مطلع هستید در روزهای گذشته همایشی با عنوان “برسی توسعه رشد همه جانبه و متوازن زمینه ها و مواضع تحقق آن” در سالن همایش بانک صادرات استان گیلان و با حضور دکتر سریع القلم برگزار گردید در این زمینه نکاتی قابل ذکر است که بیان می گردد.

  1. مجوز این برنامه به نام بنیاد اندیشه و توسعه گیلان از فرمانداری رشت دریافت شده است که جای بسی تعجب دارد. اولا این بنیاد در شرف تاسیس بوده و طبق قانون نمی تواند درخواست مجوز همایش داشته باشد آیا فرمانداری رشت از این موضوع اطلاعی ندارد.ثانیا طبق اظهار برگزار کنندگان، این مراسم با همکاری انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه گیلان انجام شده است که متاسفانه باز هم باید خاطر نشان کرد که طبق قانون هرگونه فعالیت سیاسی و … مجموعه های دانشگاهی صرفا باید در محل دانشگاه صورت پذیرد. آیا فرمانداری رشت اطلاعی از قوانین و مقررات برگزاری و مجوز ها ندارد یا دنبال مسئله ای خاص است؟

 

  1. جناب آقای استاندار محترم؛ مدیران حاضر در استان چگونه با شما هماهنگ هستند؛ میزان دغدغه مندی این مدیران محترم نسبت به مشکلات مردم چقدر و چگونه  است؟ آیا در زمانیکه مردم زحمتکش و کشاورزان ایثارگر استان با مشکل آب زراعی مواجه هستند، حضور برخی مدیران استان در همایش های این چنینی در راستای حل مشکلات مردم است؟
  1. با نگاهی اجمالی به همایش برگزار شده به راحتی چهره های بازداشت شده نهادهایامنیتی در مقاطع مختلف انقلاب به چشم می خورد؛ جناب استاندار محترم؛ آیا حضور افرادی که در سال ۸۸ به رای قاطع مردم احترام نگذاشته و۱۱ میلیون اختلاف رای را صرفا به بهانه واهی تقلب، جایگاه تاخت و تازه عقده های شخصی خود و هم حزبی هایشان قراردارند، آیا حضور این به اصطلاع سیاسیون با سابقه های درخشان مقابله با نظام و دریافت مجوزی خلاف قانون برای اعلام سیاست های توسعه ای غربی و ضد انقلابی و اسلامی، برای شما خاطره ای خاص را یاد آوری نمی کند؟

حال مطالبه بسیج دانشگاه های استان این است که استاندار محترم نسبت به این گونه اقدامات، پیشگیری ها و درایت لازم را داشته که در غیر این صورت مسئولیت عواقب و اتفاقات پیش بینی نشده به عهده مسئولین استان می باشد.

 

شورای عالی سازمان بسیج اساتید استان گیلان

شورای عالی سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان