به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین محمد فخر در یادواره 13 شهید روستای پاپکیاده با بیان اینکه هیچ خیر و نیکی بالاتر از شهادت وجود ندارد گفت : شهید تمام وجود خود و آن چیزی که خدا به وی داده بود را در راه جهاد و برای جامعه فدا کرد، قرآن نیز به زنده بودن شهیدان و روزی خوردن در پیشگاه خداوند بشارت داده است.



وی با اشاره به امنیت امروز کشور که توسط جانفشانی شهدا به وجود آمد افزود : انتخابات گذشته بدون هیچ گونه مشکلی در کل کشور برگزار شد و مردم نیز با حضور پرشور درصد مشارکت بزرگی را در انتخابات رقم زدند، این درحالی است که درصد مشارکت در سایر کشورهای مدعی به زیر 40 درصد مشارکت مردمی است.



نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه عنوان کرد : برخی اعلام کرده اند که تعدادی از افراد برای به دست آوردن کرسی های مسئولیت در کشور، اقداماتی انجام می دهند که در شان جمهوری اسلامی نیست، اگر این درست باشد باید بدانند که در روز قیامت باید پاسخ صندلی درباره چگونگی به دست آوردن آن کرسی را توضیح دهد.



حجت الاسلام فخر با بیان اینکه وظیفه جاماندگان از کاروان شهدا دین داری و خدامحوری است اظهار کرد : کسانی که در فتنه 1388 و سایر فتنه ها رفوزه شدند به دلیل سستی در دین داری و تقوا بود.



وی با اشاره به اینکه برخی اعتقاد دارند امریکا نسبت به گذشته نرم شده است و باید با آنها رابطه داشت عنوان کرد : کسانی که امریکای خائن و تا دندان مسلح را دوست و شایسته ارتباط می دانند نشانه ای از نفوذ دشمن است که پروژه نفوذ بارها توسط رهبر معظم انقلاب هشدار داده شد.



نماینده ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه اضافه کرد : برخی از مسئولین فکر می کنند آمده اند که نظریه پردازی و ریل گذاری کنند و غافل هستند که کشور فقط یک سکان دار است که آن هم مقام معظم رهبری امام خامنه ای است.



وی با بیان اینکه ما ولایت مداری و تبعیت از ولایت فقیه را از امام حسین(ع) آموخته ایم که در زمان حیات برادرش همچون سرباز شمشیر زد را آموخته ایم اضافه کرد  : ما از مسئولین انتظار اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه و خدمت به مردم داریم.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان