به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمد یوسفی در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به قیمت مرغ در بازار، اظهار داشت: شب گذشته مرغ زنده 3 هزار و 800 تومان و 15 روز گذشته نیز 4 هزار و 500 تومان به فروش می رسید.

وی ادامه داد: بالاترین قیمت مرغ 6 هزار و 250 تومان تا 6 هزار و 300 تومان و قیمت آن نیز در میدان بهمن 6 هزار و 100 تومان بوده است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به توزیع مرغ منجمد با دو نرخ به بازار، تصریح کرد: مرغ هایی که کمتر از 3 ماه تاریخ مصرف دارند به قیمت 4 هزار و 500 تومان و مرغ هایی که تاریخی بیشتر از 3 ماه دارند، به قیمت 5 هزار تومان در فروشگاه های بزرگ و میادین عرضه می شود.

وی ادامه داد: 130 تا 140 هزار تن مرغ منجمد از سوی شرکت پشتیبانی ذخیره سازی شده است که بعید به نظر می رسد در ایام عید، 20 هزار تن آن نیز مصرف شود.

یوسفی با تأکید بر اینکه توازن بین تولید و مصرف به هم خورده و اکنون تولید بیش از مصرف است، یادآور شد: در یک هفته گذشته حدود 400 تا 500 تومان قیمت مرغ کاهش یافته که البته این مربوط به مرغ زنده است.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی پیش بینی کرد از شنبه آینده با آغاز فعالیت میدان بهمن، احتمال کاهش قیمت مرغ برای مصرف کننده وجود دارد.

به گفته این تولیدکننده مرغ، همه مرغداران به امید سود شب عید جوجه ریزی کردند، اما در طول سال 94، میانگین قیمت به هزینه تمام شده نرسید و علی رغم کاهش قیمت نهاده ها باز هم فروش مرغ زنده به قیمت کمتر از 4 هزار و 500 تومان برای تولیدکننده سود ندارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان