دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با بیان اینکه جریان فتنه برای انتخابات مجلس برنامه ریزی دارد، گفت: آنها برای همه شهرستان ها کاندیدا دارند و ۱۶۴ نفر فعالیت های خود را زودهنگام شروع کرده اند و برای انتخابات گیلان تلاش می کنند.

به گزارش لنگرنیوز ، حسن کربلایی شامگاه سه شنبه در همایش سیاسی و بصیرتی در حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به سکوت جریان حزب الله و اصولگرای استان، اظهار کرد:  توجه به هجمه های فرهنگی که دراستان صورت می گیرد لازم و ضروری است.

وی با اشاره به راه اندازی برخی از رسانه ها در قالب سایت های خبری و روی کار آمدن افرادی در استان که سوابق آنها برای همگان روشن است، افزود: کسانی که ا ز جریانات فتنه هستند و کسانی که دست در مسائلی دارند و در بازی های گوناگونی سیاسی نمره صفر گرفته اند  امروز در استان صاحب پست شده اند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با نگاهی اجمالی به مسائل کلان کشور و  با تأکید بر اینکه شعار دولت  این بود که ما تحریم را برمی داریم، گفت: الان 6 ماه است که تیم مذاکره می دود و اخیرا معاون وزیر خارجه اعلام کرد ما نتیجه ای نگرفته ایم.

کربلایی با بیان اینکه  دولت اعلام کرد ما با دنیا رابطه برقرار می کنیم و از تنش ها می کاهیم ولی موفق نشد و حملات به جمهوری اسلامی در دولت روحانی بیشتر از دولت احمدی نژاد است و حرف های که جان کری بر علیه ایران زد جای تأمل دارد، خاطرنشان کرد: ما را به عنوان انسان هایی زورگو که باید آنها در برابر ما قد علم کنند و ما را سرجایمان بنشانند مطرح کرد.

وی با بیان اینکه هرگاه بخواهیم دولت را نقد منصفانه کنیم می گویند شما سواد ندارید در ادامه با اشاره به تشکیل پایگاه های خبری جریان اصلاحات و فتنه گران در گیلان گفت: این پایگاه های خبری ظرف چند ماه اخیر در استان شکل گرفته اند و تمام حملات خود را به سمت اصولگرایان دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان متولیان این سایت های خبری را اعضای ستاد روحانی عنوان کرد و گفت: ویژه نامه های گیلانی اعتماد و شهروند نیز نشان از تقویت فضای رسانه ای اصلاح طلبان در گیلان است.

کربلایی با اشاره به جابه جایی های صورت گرفته، افزود: در مورد مدیریت ها و تعویض و جابه جایی گردش کار اصلاحات فعال است.

وی با تصریح بر اینکه بسیاری از فرمانداری ها با جریانات فتنه جلسه گذاشته اند، بیان کرد: استفاده از امکانات دولتی برای جریانات حزبی ممنوع است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان استفاده از مجتمع خاتم الانبیا در افتتاح روزنامه اعتماد و سالن هلال احمر در افتتاح نمایندگی شهروند و سالن بانک صادرات برای دعوت از محمود سریع القلم را مورد تأکید قرارداد و گفت: سریع القلم که هیچ اعتقادی به اداره کشور از راه اسلام ندارد و مشابه عبدالکریم سروش است به دعوت ژاله حساس خواه کاندیدای رد صلاحیت شده به گیلان آمد.

کربلایی با تاکید بر اینکه جریان فتنه و اصلاح طلب سعی خود را می کنند تا هیچ نیروی اصولگرایی در استان نباشد، افزود: این همایش ها که یک نمونه اش ورود سریع القلم به استان است سعی در حذف تفکر ناب امام خمینی (ره) دارد.

وی با بیان اینکه جریان فتنه برای انتخابات مجلس برنامه ریزی دارد، اظهار کرد: آنها برای همه شهرستان ها کاندیدا دارند و 164 نفر فعالیت های خود را زودهنگام شروع کرده اند و برای انتخابات گیلان تلاش می کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه جریان فتنه  به سرعت به سراغ مساجد و هیئت ها خواهد رفت افزود: آنها چون امکانات مالی دارند در این زمینه موفق عمل می کنند.

کربلایی با اشاره اینکه بسیاری از جریانات فتنه در استان مسئولیت گرفته اند گفت: از نظر ما در دولت روحانی در استان گیلان هیچ اعتدالی مشاهده نشد.

وی افزود: جریان اعتدال و اصلاحات فرصت طلبانه همه پست های استان را به تصرف خودشان در می آورند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به اینکه جریان فتنه در همه شهرستانها فرمانداران در سایه خواهد داشت افزود: ما مدعی این هستیم که جریان اصلاحات تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا هیچ نیروی اصولگرایی در استان دارای پست نباشد.

کربلایی با اشاره به  سخنرای موسوی لاری در گیلان گفت: لاری در گیلان اعلام کرد ما باید تا زمانی که بازار داغ است به اهداف خود برسیم و گرنه طرفداران زر و زور سر کار می آیند که منظورش ما اصولگرایان هستیم.

وی تصریح کرد: جریان فتنه استاندار گیلان را حذف خواهد کرد چراکه استاندار فعلی باب طبع آنها نیست هر دیدگاهی را نمی پذیرد و هر چیزی را امضا نمی کند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری همایش برای یک نماینده گیلانی و استفاده از امکانات دولتی استان  برای تبلیغات این نماینده، افزود: فضای رسانه ای برای رسانه های غیر از جریان اصلاحات نامناسب است. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان