به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مهرداد لاهوتی با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی واردات در کشور را کاهش دهیم و با اتکا به تولیدات داخلی برای افزایش آن تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه سالیانه ۲۵ میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور می شود، افزود: کنترل و نظارت بر واردات و جلوگیری از ورود این حجم کالای قاچاق می تواند بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان داخلی را حل کند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی  بر لزوم تکاپو و فعالیت در سازمان چای تاکید کرد و گفت: بهسازی باغات چای و افزایش تولید باید در اولویت قرار گیرد.

لاهوتی با بیان اینکه عذری از مسولان سازمان چای کشور پذیرفتنی نیست و باید تولید با کیفیت و با نظارت به بازار عرصه شود، ادامه داد: در اجرای اقتصاد مقاومتی پذیرفتنی نیست ما ۱۲۰ هزارتن چای قاچاق وارداتی داشته باشیم و تولید چای کشور مان تنها ۱۳ هزارتن باشد در حالی که ما تجربه تولید سالیانه ۶۰ هزارتن چای خشک را داشته ایم.

وی با اشاره به سفر چندی قبل هیئت کره ای برای سرمایه گذاری به لنگرود گفت: بایستی ذره بین برداشت و بدنبال جذب سرمایه گذار بود ورود این هیئت کره ای هم جرقه ای برای کارهای آتی در شهرستان است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان