رئیس سازمان بسیج مستضعفین در لاهیجان گفت: برنامه ریزی روی شبکه های ماهواره ای و اینترنتی مخرب و فاسد برای جلوگیری از جنایات و جرایم، فروپاشی خانواده، طلاق، بیکاری و مواد مخدر حائز اهمیت بوده و بسیج در این زمینه ورود کرده است.

 

به گزارش «لنگرنیوز» ، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در مجمع بسیج این شهرستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: مسئله روز ما این است که باید تبیین شود عده ای دایه مهربانتر از مادر شدند و برای مردم ایران دل می سوزاند که چرا ملت ایران باید رنج بکشند و دل می سوزاند که به فرموده مقام معظم رهبری سازش خیانت است.

شاخص دولت ها باید کاهش طلاق در جامعه باشد

وی با اشاره به دستاوردهای دولت های اخیر در کشور، افزود: در دولت های گذشته شاخص دولت ها ساخت سد و راه آهن بود و همه دولت ها به عنوان گزارش کار ارائه این مسائل را ارائه کردند و هیچ کدام از آن ها به دنبال اخلاقیت نبودند و نگفتند میزان طلاق را کم کردیم و یا پرونده دادگاه ها چه میزان کم و یا میزان صفوف نماز جمعه چقدر اضافه شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید برای مقایسه دولت ها مبنا را بر همین اساس بگذاریم مدیری که مردم را به فیس بوک می خواند و تبلیغ آن را انجام می دهد باید بداند چه بلایی به سر خانواده و بنیان آن می آورد.

برنامه ریزی بسیج برای مقابله با شبکه های مخرب ماهواره ای و اینترنتی

نقدی با بیان اینکه بسیج در زمینه مقابله با شبکه های ماهواره ای ورود کرده است، تصریح کرد: برنامه ریزی روی شبکه های ماهواره ای و اینترنتی فاسد برای جلوگیری از جنایات، جرایم، فروپاشی خانواده، طلاق، بیکاری و مواد مخدر حائز اهمیت است.

وی گفت: شبکه های ماهواره ای و اینترنتی فاسد سبب فروپاشی خانواده، ناهنجاری، اخلاقی و اجتماعی است که باید با برنامه ریزی درست جلوی آنها را در جامعه بگیریم که باید برنامه ریزی و تربیت از مدارس ظهور کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اینجا باید دقیق وارد موضوع شده و سر در بیاوریم مشکل کجا است و چه ابزارهایی در منطقه داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

نقدی تصریح کرد: وقتی در مرکز حرف از اقتصاد مقاومتی می زنیم اقتصاد مقاومتی مبنی بر تولید است اما اگر مبتنی بر مسائل محلی و منطقه ای کار کنیم کار درستی انجام شد.

وی با اشاره به ۱۲کارگروه بسیج،گفت: از ائمه جماعت می خواهیم تصمیمات جلسات بسیج را در خطبه ها بیان کنند و معلمان درباره اهمیت کالای داخلی به دانش آموزان توضیح دهند.

مصرف کالاهای خارجی سبب افزایش بیکاری در کشور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: معلمان به دانش آموزان بگویند که با مصرف کالاهای خارجی چقدر بیکاری در جامعه افزایش می یابد و اگر بتوانیم این گفتمان را به دلیل نفوذ و مردمی بودن بسجی عملی کنیم موفق هستیم.

نقدی خاطرنشان کرد: در بعضی از شهرها تصمیمات توسط یک جمع پنج نفره گرفته می شود و  افکار عمومی  قدرت اصلی است که می تواند مسائل مهمی را از مسئولان مطالبه کند.

وی از مسئولان دعوت کرد در جلسات کارگروه های بسیج شرکت کنند و گفت: در این جلسات می توانند درباره راهکارهای حل مشکلات، چای، برنج و معضلات ماهواره صحبت و راهکار عملی ارائه شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه من تعجب می کنم که چرا وضعیت چای در این شهرستان به اینگونه است و پاسخ درستی پیدا نکردم، افزود: حرف های کلی درباره چای بیان می شود اما باید این مسئله به طور اساسی مورد بررسی قرار بگیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان