معاون بسیج رسانه کشور با بیان اینکه در عرصه پژوهش دفاع مقدس خبرنگار تخصصی نداریم از آموزش خبرنگاران ویژه دفاع مقدس در این سازمان خبر داد.

به گزارش لنگرنیوز ، قاسم کشمیری بعدازظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه گیلان، اظهار کرد: چهار قرارگاه رسانه ای راهیان نور راه اندازی می شود.

وی افزود: دو قرارگاه رسانه ای در منطقه دریایی و دو قرارگاه رسانه ای در منطقه خشکی تا پایان امسال به بهره برداری می رسد که یکی از این قرارگاه های زمینی در جنوب کشور راه اندازی شده است.

معاون بسیج رسانه کشور، گفت: بسیج رسانه از سال 90 فعالیت خود را به صورت عملی در سطح کشور آغاز کرده است و 30 استان کشور فعال شده است.

کشمیری، خاطرنشان کرد: بسیج رسانه فضایی ایجاد کرده که همه اهالی رسانه فارغ از گرایش های سیاسی حضوری فعال داشته باشند و در این مجموعه طرح توسعه و تقویت رسانه ارائه شده تا آموزش های تخصصی به صورت جدی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه در عرصه پژوهش دفاع مقدس باید خبرنگار تخصصی تربیت شود، افزود: در عرصه پژوهش دفاع مقدس خبرنگار تخصصی نداریم و همچنین پرورش خبرنگار بحران یکی از نیاز هایی است که در سازمان بسیج رسانه مورد توجه قرار گرفته است.

معاون سازمان های بسیج رسانه با بیان اینکه دشمنان با تشکیل امپراطوری رسانه ای علیه نظام اسلامی به مقابله پرداخته اند، گفت: تمام اخبارهای دنیا توسط پنج ابر خبرگزاری منتشر می شود و باید بدانیم رسانه در جنگ نرم نقش اصلی برعهده دارد و تنها رسانه در مقابل رسانه می تواند در جنگ نرم پیروز شود.

کشمیری بر ضرورت بصیرت افزایی و آموزش های تخصصی اصحاب رسانه تاکید و خاطرنشان کرد: بسیج رسانه با برخورداری از پتانسیل مردمی و بدون هیچ وابستگی و چشمداشتی مبادرت به پرورش خبرنگارانی در تراز انقلاب می کند.

وی با بیان اینکه دشمن آن طرف خاکریز و ما این طرف خاکریز هستیم، تصریح کرد: تشکیل جبهه متحد رسانه ای در کشور ضروری است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان