نکته جالب این است که مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان از این خبر مطلع نبود و مانند خبرنگاران منتظر خبر بود و بقیه داستان ....

به گزارش لنگرنیوز ، پیش از ظهر چهارشنبه 23 بهمن 1392 دکتر علی نورزاد معاون وزیر راه و شهر سازی برای بازدید از پروژه بزرگراه کنار گذر لیلاکوه وارد لنگرود شد.

 

در حالی که نماینده شهرستان لنگرود و دیگر مسئولین شهرستانی در مراسم افتتاح باشگاه ورزشی چند منظوره قدیر حضور داشتند فرماندار لنگرود جلسه را ترک کرد و برای استقبال از معاون وزیر راه ، حرکت کردند .

 

این درحالی است که خبرنگاران منتظر رسیدن دکتر نوزاد بودند که بتوانند خبر بازدید را پوشش دهند .

 

در این بین خبری در بین جمع پخش شد که معاون وزیر راه بازدید از پروژه را به دلایلی لغو کردند و به سمت چالوس حرکت کردند ، در حالی که خبرنگاران گوش به زنگ بودند دکتر نورزاد به همراه فرماندار شهرستان لنگرود از پروژه بازدید کردند و دکترلنگرود را ترک کرد.

 

نکته جالب این است که مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنگرود از ورود معاون وزیر راه و شهرسازی به لنگرود مطلع نبود و مانند خبرنگاران منتظر خبر بود و بقیه داستان ....

 

اهمیت این پروژه بر کسی پوشیده نیست چرا که در زمان ورود و خروج مسافران به لنگرود می تواند بار ترافیکی شهرستان را به صورت چشم گیری کاهش دهد.

 

لازم به ذکر است که این پروژه در جریان خبری با تیتر "وقتی لیلاکوه ، لیلا دشت می شود" که در مرداد 1392 توسط سایت خبری لنگرنیوز منتشر شد با دخالت مسئولین شهرستانی کار این پروژه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد ، البته یکی از دلایل ، تخریب بی رویه کوه بود که موجب اعتراض دوستداران محیط زیست هم قرار گرفت .

 

در چند ماه گذشته نیز تیمی از استانداری به عنوان حفظ اموال بیت المال استان از این پروژه و چند پروژه دیگر در چمخاله بازدید کردند که در لفافه سخنان آنان می شد متوجه تخلفات در این پروژه ها شد که البته تا کنون به صورت رسمی سندی مشخص نشده است.

 

در هر صورت بزرگترین انتظاری که از سید رضا جوادپور به عنوان فرماندار نمونه گیلان می رود این است که هم به این پروژه نظری بیاندازند و البته در آن سو هم جلوی تخریب محیط زیست هم را هم بگیرند و صرف داشتن مجوز برای کار را مسئولین بیان نکنند چرا که اگر فقط داشتن مجور کار مهم بود امروز این پروژه تعطیل نمی شد و حتما دلیل مشخصی وجود دارد که توسط مراجع قضایی تعطیل شده است.

 

در زیر چند لینک از مسئولین استانی و کشوری که در مورد این پروژه مصاحبه کردند را بازنشر می دهیم.

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان