جواد پور افزود : حضور پرشور مردم کشورمان از تمام نقاط ایران در روز چهاردهم خرداد در حرم مطهر امام خمینی (ره) مظهر وفاداری و وحدت ملی ایرانیان است. 

 

به گزارش لنگرنیوز ، عصر دیروز جمعه سید رضا جواد پور فرماندار شهرستان لنگرود به همراه داداشی فرماندار شهرستان آبیک  ، حیدر نژاد رئیس دادگستری ، سرهنگ هاتفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، سرهنگ نیک فرد فرمانده انتظامی  ، محمدی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان لنگرود با زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در مصلی قزوین دیدار نمودند .


سید رضا جواد پور فرماندار شهرستان لنگرود در جمع زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در مصلی قزوین که برای شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام راحل و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری که پنج خرداد از استان گیلان حرکت کرده بودند گفت : حرکت شما موجب سرافرازی ، عزت ، سربلندی و ولایتمداری مردم به انقلاب و نظام است .


وی افزود : حضور پرشور مردم کشورمان از تمام نقاط ایران در روز چهاردهم خرداد در حرم مطهر امام خمینی (ره) مظهر وفاداری و وحدت ملی ایرانیان است. 


نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد : سالگرد ارتحال امام راحل فرصتی است برای بازخوانی افکار و اندیشه های ایشان و پیروی از ولایت فقیه می باشد و به نوعی قدرشناسی ملت و دولت از امام و پاسداری از آرمانها و ارزشهای امام و انقلاب است .


وی یادآور گردید : اندیشه و افکار حضرت امام خمینی (ره) را در سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و پشتیبان ولایت فقیه و رهبری باشیم و شیوه و سیره زندگی ایشان را بعنوان الگو در کارها مدنظر داشته باشیم.

 

گفتنی است تعداد 20 نفر از زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) از شهرستان لنگرود به اتفاق دیگر زائران شهرهای استان گیلان در پنج خرداد با کاروان پیاده عازم مرقد حضرت امام راحل شدند .

عکاس و خبر  : یعقوب رمضانی

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان