امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با تکیه بر ظرفیت های داخلی برطرف می شود، گفت: با استفاده از ظرفیت های داخلی و بهره گیری از جوانان و انسان های انقلابی برای اداره امور جامعه می توان به پیشرفت رسید و دل به خارج نبست.

به گزارشلنگرنیوز ، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی شامگاه یکشنبه در مسجد شهید میرزاکوچک رشت با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، اظهار کرد: نهضت امام راحل استمرار قیام امام حسین(ع) بود.

وی با اشاره به همراهی ملت با امام(ره)، افزود:ملت با درک صحیح نهضت عاشورا و سیره سیدالشهدا(ع) در صحنه حاضر شدند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

موحدی کرمانی، با اشاره به بصیرت ملت در تبعیت و پیروی از امام(ره)، گفت: ولی فقیه ادامه راه رسول الله(ص) و نماینده امام زمان(عج) بوده و تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی مرهون ولی فقیه است.

وی با تأکید بر اینکه مردم ما تابع ولایت و امامت بوده و هستند و با رویکرد خود بر حسینی بودن این نهضت مهر تایید زدند، گفت: امام خمینی(ره)  بصیرترین، آگاه ترین و باتقواترین رهبر جهان بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت ولی فقیه تحقق پیدا کرده است، گفت: پیروی مردم از ولایت فقیه سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

موحدی کرمانی با بیان اینکه امام حسین(ع) معنای خواستن و توانستن را برای ما به ارمغان آورده است، تلاش برای حل مشکلات اقتصادی را با استفاده از ظرفیت های درونی کشور یکی از جلوه های توانستن بیان کرد.

وی با اشاره به رهنمودهای  مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و اقتصادی، خاطرنشان کرد: با استفاده از راهکارهای اسلامی، دوری از اسراف، توجه به ضعفا، کم کردن توقع دانه درشت ها، پایین آوردن سطح کلان حقوق ها می توان شرایط اقتصادی را بهبود بخشید.

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: استفاده از ظرفیت ها و بهره گیری از جوانان و انسان های انقلابی برای اداره امور جامعه می توان به پیشرفت رسید و دل به خارج نبست.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان