به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگر خبر، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کومله کسب لقمه حلال و رعایت حق الناس را وظیفه انسان ها دانست گفت : یکی از موانع رحمت الهی باقی ماندن مال مردم در زندگی انسان است که باید با اقدام عملی، انسان خود را از تیغ حق مردم برهاند.



 



وی بابیان اینکه ماه رجب عید اولیاء الهی و ماهی برای زندگی حسنه و موسم خضوع و خشوع است افزود : قدرشناسی از نسیم های رحمت الهی در ماه رجب از وظایف مهم رجبیون است.



 



امام جمعه کومله با اشاره به روز انرژی هسته ای،دستاوردهای هسته ای را مرهون شهدای هسته ای اعلام کرد و اظهار کرد : فناوری پیشرفته و صلح جویانه هسته ای به همت دانش بومی و استفاده از ظرفیت داخلی مهیا شد و وظیفه ما است که از دستاوردهای شهدای هسته ای پاسداری کنیم.



 



حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تأکید کرد : برای رسیدن به توسعه پایدار و اقتدار همه جانبه باید به توان داخلی و تولید بومی توجه کرد.



 



وی عنوان کرد : در نظام کارآمد باید نخبگان سیاسی خط بطلان بر سهم خواهی ها بکشند و خود را طلبکار نظام و مردم ندانند.



 



امام جمعه کومله با اشاره به سخنرانی های آمریکایی ها در خصوص آینده برجام، اضافه کرد : آینده برجام با کارشکنی های آمریکا و اشکالات حقوقی و فنی متن، تاریک و مبهم است.



 



سلیمانی بابیان اینکه تجلیل از شهدای مدافع حرم ، تجلیل از همه خوبی ها است گفت : محوری ترین حرف شهدای مدافع حرم، مبارزه با راحت طلبی ها و دنیاگرایی های برخی مردم است.



 
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان