تقی روحانی گفت : پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای دیگران قابل قبول نبود و پیروزی انقلاب اسلامی ، لرزه بر اندام کنگره های ظلمت کده محجوریت غربی انداخت و آن را فرو ریخت .

به گزارش لنگرنیوز ، صبح امروز سه شنبه مراسم گرامیداشت امام روح الله(ره) در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار شد.

حجت الاسلام تقی روحانی در این مراسم با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب گفت : امام می دانست که بعد از رحلتش دشمن دندان های خود را برای نابودی انقلاب و اسلام تیز کرده است ولی علی رغم اگاهی به این علم در وصیت نامه خود فرمودند که با دلی آگاهی و ضمیری مطمئن از میان شما می روم و نگران هیچ چیز بعد از خود نیستم.

امام جمعه املش حضور مردم را در دیدگاه امام خمینی بزرگ دانست و گفت : امام خمینی با توجه به نقش و قدرت مردم انقلابی ایران و با اطمینان از میان ما رخت بست .

وی گفت : اگر به تاریخ بنگریم از پیروزی آخرین پیامبر خدا 14 قرن می گذرد و دنیا و خصوصا دین و اسلام دچار همه چیز در عالم فتنه شده بود که یک بار دیگر فرزندی از نسل همان رسول الهی و موسس اسلام ، در گوشه ای از دنیا حرکتی را آغاز کرد و در دنیای پر ظلم و جور انقلاب ایران را به وجود آورد و آن قدرت ایمان و اعتقاد به خدا بود که در کالبد امام خمینی دمیده شده بود.

تقی روحانی گفت : پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برای دیگران قابل قبول نبود و پیروزی انقلاب اسلامی ، لرزه بر اندام کنگره های ظلمت کده محجوریت غربی انداخت و آن را فرو ریخت .

امام جمعه املش اظهار کرد : دین و اسلام محجور مانده بود ولی این حرکت ملت بزرگ ایران با رهبری فرزندی از نسل پیامبر و با نثار خون های شهدا دین را از ظلمت و غربت خارج کردند.

وی افزود : امام خمینی یک ذخیره الهی بود که خدا او را پروش داد و او را برای روزی که از اسلام فقط نامش مانده بود با دست خالی و با توکل و همیاری مردم ظلم و جور را از کشور بیرون کنند و یک بار دیگر روح پاک اسلام در ایران دمیده شود.

روحانی ادامه داد : اگر ما شبانه روز هر لحظه مان ، تشکر از امام باشد شکر این نعمت بزرگ یعنی ولایت فقیه را که در چهره امام جلوه کرد بخواهیم بجای آوریم ، باز هم کم است.

وی گفت : اخیرا در کشور دشمن در حال فرافکنید ر مورد پیروزی انقلاب است که مردم از شاه خسته شدند و سرنوشت خود را عوض کردند در صورتی که این قدرت ایمان و اعتقاد به خدا بود که موجب پیروزی مردم به رهبری امام خمینی شد و دشمن در حال تغییر تفکر جوانان ما است.

حجت الاسلام تقی روحانی اظهار کرد : امروزه بعد از 25 سال از رحلت امام ، رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای با همان صلابت و خروش امام در حال هدایت انقلاب در مسیر اسلام است .

وی در خصوص ظلم امریکا در جامعه کنونی جهانی گفت : امام خامنه ای فرمودند که ملت های مستضعف جهان شاهد باشید که روزی امریکا مثل دولت شوروی فرو خواهد پاشید و ما شاهد آن خواهیم بود.

امام جمعه املش گفت : امروزه در جای جای جهان دیده می شود که مردم ستم دیده پرچم های اسرائیل و امریکا را به آتش می کشند و عظمت و آزاده طلبی اسلام را به رخ جهانیان می کشند و ابهت امریکا فرو می ریزد.

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان