مهرداد لاههوتی عنوان کرد : امروزه با گذشت 35 سال از انقلاب ، ایران توانسته که با مقاومت در برابر تحریم ها و تهدید های دشمن نظیر تحمیل جنگ 8 ساله، ترور دانشمندان هسته ای و ... عزم را برای پیشروی جزم کنند و در زمینه های تولید سلول های بنیادین ، سیستم های دفاعی و انرژی هسته ای پیشرفت چشم گیری داشته باشد .

به گزارش لنگرنیوز ، مهرداد لاهوتی عصر امروز در مراسم افتتاح فاز نخست «مجتمع ورزشی قدیر» شهرستان لنگرود گفت : انسان وقتی از ایران به کشور های دیگر سفر می کند متوجه نگاه مثبت مردم دیگر کشور ها نسبت به ایران و ایرانی می شود و این مثبت اندیشی مردم دنیا حاصل انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده شهرستان لنگرود افزود : انقلاب اسلامی  زمانی شکل گرفت که برخی ندای جدایی دین از سیاست را داشتند و ظالمان بر مردم حکومت می کردند .

وی اظهار کرد : امروزه انقلاب ایران به عنوان یک الگو در اختیار سایر کشور های دنیا قرار گرفته است و نظیر آن بیداری اسلامی است که توسط مردم ظلم کشیده و ستم دیده ایجاد شده است و این فضیلت انقلاب است.

 

لاهوتی افزود : همه انقلاب هایی که در قرن 20 ایجاد شدند به نوعی به شرق یا غرب متکی بودند ولی ایران بدون اتکا به دنیا و با شعار نه شرقی نه غربی با رهنمود های امام راحل انقلاب اسلامی ایران را ایجاد کردند و پیروز شدند.

 

نماینده شهرستان لنگرود گفت : ایران هم اکنون به عنوان یک کشور قدرتمند در زمینه های دفاعی و علمی بدون تکیه بر هیچ کشوری بر روی پا ایستاده است و حتی نیاز های دیگر کشور ها را نیز تامین می کند.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با توجه به سه اصل «عزت، حکمت و مصلحت» توانسته است که جاویدان گردد ، گفت : هر تنفسی که در کشور کشیده می شود باید خدا را سپاسگذاری کنیم.

 

مهرداد لاههوتی عنوان کرد : امروزه با گذشت 35 سال از انقلاب ، ایران توانسته که با مقاومت در برابر تحریم ها و تهدید های دشمن نظیر تحمیل جنگ 8 ساله، ترور دانشمندان هسته ای و ... عزم را برای پیشروی جزم کنند و در زمینه های تولید سلول های بنیادین ، سیستم های دفاعی و انرژِ هسته ای پیشرفت چشم گیری داشته باشد .

 

مدیر عامل مجتمع ورزشی قدیر نیز در ادامه مراسم با بیان اینکه زمین سالن ورزشی چند منظوره موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی قدیر لنگرود6 هزار مترمربع است گفت : این سالن با زیربنای یک هزار و 630 متر مربع و اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

 

سید صادق جوادین افزود : ظرفیت این سالن 300 نفر است و برای رشته های ورزشی فوتسال، بسکتبال و والیبال در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه این پروژه توسط بخش خصوصی و بدون کمک از منابع دولتی به بهره برداری رسیده است اظهار کرد : مدت اجرای این پروژه 22 ماه به طول انجامید .

 

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان