به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار حسین مصطفی پور  در مراسم تجلیل از مدافعان حرم رودباری در مجتمع فرهنگی سینمایی رودبار اظهار  داشت: تا زمانی که گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و وحدت بین مردم و کارگزاران حفظ شود،کوچک ترین خدشه ای به نظام، مردم و روحیه قوی مملکت وارد نمی شود.



وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جلوتر از همه و به موقع هشدارهای لازم را می دهند، تصریح کرد: استحاله فرهنگی، شبیخون فرهنگی و نفوذ از مسیرهای پنهان که دشمن دنبال می کند را ایشان به خوبی رصد کرده اند و در حالی که دشمن با حقه بازی و ایجاد سایه ابهام می خواهد دوگانگی ایجاد کند، به واسطه شناخت درست مسیر توسط  رهبرمعظم انقلاب، در کمترین زمان توطئه دشمنان نقش بر آب می شود.



وی بسیج را چشمه جوشان دانست که امام خمینی(ره) بنا گذاشتند و افزود: بسیج چشمه جاری و حامی نظام اسلام و ولایت است و انتهایش به قیام امام زمان(عج) وصل می شود.



مصطفی پور با بیان اینکه حامی تمام مسلمانان و مستضعفان جهان در دورترین نقاط هستیم و وظیفه ماست که از هر مظلومی در مقابل گردن کشان حمایت کنیم، اظهار کرد: مدافعان حرم رزمندگان و بسیجیانی هستند که با اراده کامل تصمیم راسخ، همت و جدیت در دفاع از حریم ولایت حضور پیدا می کنند.



فرمانده تیپ تکاور میرزا کوچک خان لنگرود بیان کرد: نظم، انضباط و پا به کار بودن مدافعان حرم به قدری زیاد است که روز اول با روز آخر حضورشان از نظر روحی و روانی هیچ فرقی ندارد و به برکت شهدا و اهل بیت در قلب تک تک آن ها شادابی و خوشحالی وجود دارد.



وی با اشاره به افتخار آفرینی مدافعان حرم گیلانی گفت: حمایت از تمام یگان های منطقه جنوب حلب را یگان میرزا کوچک عهده دار شد و این مسئولیت را به نحو احسن و با موفقیت انجام دادند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان