حسین نیک فرد خبر از دستگیری زوج سارق به دنبال گزارش های مردمی را ذکر کرد.

 

به گزارش لنگرنیوز ، حسین نیک فرد خبر از دستگیری زوج سارق به دنبال گزارش های مردمی را ذکر کرد.

 

وی اظهار کرد: تیم های عملیاتی پلیس با حضور در محل متوجه شدند که خانم جوانی در حین سرقت کیف از داخل مغازه توسط صاحب مغازه دستگیر و سپس با وی درگیر شده است.

 

به گفته این مسئول از متهمه چهار عدد عابر بانک و 95 هزار تومان وجه نقد سرقتی کشف شده است.

 

وی با اشاره به اینکه متهمه پس از انتقال به پلیس آگاهی به سرقت های متعدد اعتراف کرده است، گفت: وی اظهار کرد که سرقت ها را با همدستی همسرش انجام می داده است.

 

نیک فرد ادامه داد: پلیس با انجام عملیات شوهر این متهمه را پس از اخذ مجوز قضایی در مخفیگاهش در حالی که خودش را از دید پلیس مخفی کرده بود دستگیر کردند.

 

وی کشف لپ تاپ، 8 عدد دوربین عکسبرداری و فیلمبرداری، یک عدد آیفون تصویری، 43 عدد ساعت مچی زنانه و مردانه، یک دستگاه پخش دی وی دی را از نتایج بازرسی پلیس از منزل متهم مذکور ذکر کرد.

 

فرمانده انتظامی لنگرود خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم تعداد دو عدد ماشین اصلاح، 11 عدد کنترل تلویزیون، سی دی، کولر، یک عدد ولت سنج نیز کشف و ضبط شده است.

 

وی کشف 11 عدد هارد رایانه و 3 عدد کابل اتصال رایانه، 6 عدد گوشی تلفن همراه، یک عدد فشارسنج مخصوص پزشکان، 13 عدد شارژر و رابط رایانه، 16 عدد کلید خانه و گاوصندوق، 30 عدد کیف زنانه کوچک و بزرگ و ... را از دیگر اقدام های پلیس در بازرسی از منزل

متهم مذکور عنوان کرد.

 

به گزارش فارس ، نیک فرد با تأکید بر ضرورت مراقبت شهروندان لنگرودی بر وسایل و اموال خود، یادآور شد: مردم در صورت هرگونه حرکات مشکوک مراتب را سریع به مرکز 110 اعلام کنند تا اقدام لازم صورت گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: زوج سارق مذکور برای ادامه تحقیقات تحویل مقام های قضایی شدند.

منبع : فارس

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان