ارتباطات انسانی ومردمی

۱۳۹۳/۰۳/۱۴ ۲۱:۲۵ چاپ کد خبر: 5245


بسمه تعالی



ارتباطات انسانی ومردمی


نظریه پردازان مدیریت در بسیاری از تحقیقات خویش به این نتیجه رسیده اند که ارتباط انسانها سنگ بنای جامعه انسانی است و بدون آن هرگز فرهنگ به عنوان خصیصه جامعه انسانی پدید نمی آید و یکی از عمده ترین دشواریهایی که انسانها با آن  مواجه اند ناشی از عدم ارتباط با ارتباط نامناسب  با یکدیگر میباشد . ازجانب دیگر گسترش ارتباطات الکترونیکی ، جامعه جدید را چنان از    جوا  معه پیشین متمایز ساخته است که برخی عصرنو را عصرارتباطاب می خوانند حال دراین شرایط ورود به قرن بیست و یکم یا از دو بعد مورد توجه قرارگیرد و براساس آن موضوع ،رضایتمندی مخاطبان را تجزیه تحلیل کرد:


ارتباطات مردمی


ارتباطات فرآیندی است پویا و پرسابقه که در قرن حاظربه سبب تغییر و تحولات گسترده اقتصادی ،اجنماعی و سیاسی  در جهان ، اهمیت فراوانی یافته است  و جوامع  مختلف با  نظام های  سیاسی گوناگون مصمم اند که با فراوانی این نیروی نه چندان جدید گوش فرا دهند .


عباراتی همچون صدای مردم صدای خداست وافکار عمومی ملکه جهان است ، نشان از اهمیت این موضوع دارد . در این میان روابط عمومی نقش های گوناگونی را در جایگاه های مختلف و شرایط متفاوت ایفا می کند



                                                                               محمد جهانی


مدیرروابط عمومی شهرداری وعضو شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان لنگرود


همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان