به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدرضا محمدی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود در جلسه هماهنگی یادواره شاعر معاصر زنده یاد دکتر رحمدل که امروز(25 فروردین) در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: ما باید از طریق برگزاری یادواره ها و کنگره هشت هزار شهید استان گیلان که ماه آینده برگزار خواهد شد خود را به شهدا نزدیک کرده و جامعه نیز باید فعالیت های خود را به آرمان ها و اهداف شهدا نزدیک کند.



 



وی با بیان اینکه ما میراث خوار شهدا هستیم، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس و موفقیت ها و عظمتی که نصیب ملت ایران شده همه به برکت خون شهدا و از خود گذشتگی آنهاست و ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنیم.



 



محمدی با اشاره به اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل می کند، تصریح کرد: شهدا نیازی به اینگونه مراسم ها و یادواره ها ندارند و آنها با خداوند متعال معامله کردند.



 

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری لنگرود از برگزاری یادواره شاعر معاصر زنده یاد دکتر رحمدل با محوریت شعر دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و افزود: این یادواره در راستای برگزاری کنگره هشت هزار شهید استان، چهارشنبه(8 اردیبهشت) با سخنرانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری مامایی شهرستان برگزار می شود.



 



وی با تاکید بر  آماده کردن فضای عمومی شهر، نصب بنر و پرده و تبلیغات محیطی در این خصوص، خاطرنشان کرد: سابقه برنامه های شهرستانی گویای آن است که جمعیت قابل توجهی در این برنامه شرکت خواهند کرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان