وزیر آموزش و پرورش در لنگرود گفت: دولت قصد محرومیت زدایی و توسعه در روستا ها را در برنامه دارد، مسیر طولانی است و امیدواریم دولت در ادامه گام های مفیدتری برای مردم عزیز ایران بردارد.

 

به گزارش لنگرنیوز ، علی اصغر فانی در جمع مردم در راهپیمایی 22 بهمن در لنگرود اظهار کرد: 22 بهمن روز به نمایش گذاشتن قدرت مردم ایران و انقلاب است، روزی که استکبار جهانی می فهمد گزینه اصلی در ایران وجود دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم همیشه آماده دفاع از انقلاب اسلامی هستند، افزود: برای تشکیل هر انقلابی نیاز به 4 عامل است، حضور مردم در صحنه ها و میدان ها از نخستین و مهمترین عوامل ایجاد تشکیل یک انقلاب اسلامی است.


وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی کاری یک شبه نبوده بلکه از عاشورای امام حسین(ع) شروع و در 22 بهمن 1357 به ثمر نشست.


وی تصریح کرد: اینطور نبود که یک حزب سیاسی یک شبه این کار را انجام دهد بلکه حضور مردم در صحنه ها و میدان ها سبب تشکیل و پیروزی انقلاب شد، عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایمان مردم بود که با خدا معامله کردند و احکام الهی را به حرکت درآوردند و انگیزه های مردم الهی بود.


فانی افزود: امام(ره) بعد از انقلاب فرمودند انقلاب اسلامی از ایران صادر شده و امروزه حرکت هایی که در تونس و لیبی و دیگر کشورها انجام شده است نشأت گرفته از انقلاب ایران است.


وی با بیان اینکه رهبری و هدایت یک امت از سومین عوامل به ثمر نشستن انقلاب است، گفت: مردم امام خمینی(ره) را به عنوان رهبر خود و پیشوای خود انتخاب کردند و منش و صلابت امام راحل سبب شد که مردم ایشان را پیشوای خود بدانند و گوش به فرمان امام (ره) حرکت کنند.

 

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: عامل چهارم برای تشکیل انقلاب از خودگذشتگی مردم است، مردم در 35 سال از عمر انقلاب ثابت کردند که همیشه در پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و شهدا و جانبازانی که در این راه تقدیم انقلاب شدند بر این امر دلالت دارد.


فانی اظهار کرد: چهار عامل ذکر شده از عوامل ایجاد انقلاب در کشور ها بوده و جامعه شناسان معتقدند این عوامل برای بقای هر کشوری مفید است.


وی گفت: باید با توجه به فرمایشات امام راحل که بر وحدت کلمه تاکید داشتند حول محور الله و ولایت حضور داشته باشیم تا کشور آسیب نبیند.


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: این حضور به مذاکره کنندگان این قدرت را می دهد که در مذاکرات خود پشتیبانی مردم از خود را ببینند و با قدرت بشتری به راه خود ادامه دهند.
فانی با بیان اینکه در

24 خرداد شاهد یک گام سیاسی بودیم که در آن روز مردم رئیس جمهور محبوب اعتدال و تدبیر را انتخاب کردند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در این صحنه این حرف اثبات می کند که مردم همیشه از مقام معظم رهبری و انقلاب حمایت و دفاع می کنند.


فانی گفت: همزمان با حماسه سیاسی راه هایی برای تحقق یافتن حماسه اقتصادی توسط دولت برنامه ریزی شده است که اگر پشتیبانی مردم از دولت نباشد این اهداف اجرا نمی شود.


وی افزود: دولت قصد محرومیت زدایی و توسعه در روستا ها را در برنامه دارد، مسیر طولانی است و امیدواریم دولت در ادامه گام های مفیدتری برای مردم عزیز ایران بردارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان