به گزارش لنگرنیوز ، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان پنجشنبه شب در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و 15 خرداد ماه، اظهار داشت: در شرایط حاضر نیاز است اندیشه های امام (ره) را بیشتر مرور کنیم. ملاک و شاخص دوست و دشمن در کلام امام (ره) مشخص است.

رحیمیان با بیان اینکه تمام انبیای الهی برای حاکمیت خداوند و نفی طاغوت مبعوث شدند، تصریح کرد: برخورد قاطع با تمام مستکبران و مهربانی با مستضعفان در اندیشه های امام (ره) موج می زد.

نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد جمکران دشمن را از کسب دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران عصبانی خواند و بیان کرد: دشمن از شدت ناراحتی می خواهد خودکشی کند.

نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد جمکران به ساقط کردن دولت قانونی در مصر و رفتارهای دوگانه غرب اشاره کرد و گفت: در سوریه از ابتدا اعلام می کنند انتخابات را قبول نداریم. همچنین پاکستان دارای بمب اتمی است اما دنیای غرب درباره بمب اتم در پاکستان مخالفتی نکرده است.

*خواب سازش با آمریکا تعبیر نمی شود

وی سازش با آمریکا را خواب و خیال خواند و یادآور شد: آنها که ادعای پیروی از خط امام (ره) را دارند بدانند امام راحل فرمودند خواب سازش با آمریکا تعبیر نمی شود.

رحیمیان با بیان اینکه بعضی از افراد می خواهند امام (ره) را با خود تطبیق دهند، اظهار داشت: با خواب، خاطره و شیوه های مختلف می خواهند القا کنند اگر امام (ره) بود به خواسته آن ها عمل می کرد، اما خط امام (ره) در وصیت نامه ایشان مشخص است.

نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد جمکران صحیفه نور امام (ره) را ملاک صحیح بودن خاطره افراد با امام (ره) دانست و بیان کرد: برخورد امام (ره) با مستکبران در صحیفه نور مشخص است. قرن حاضر بنا به فرموده امام (ره) قرن غلبه مستضعفان بر مستکبران است و امام راحل طبق سنت های قطعی در قرآن مطالب را بیان فرمودند.

نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد جمکران با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با قاطعیت مسیر را ترسیم فرمودند، خاطرنشان کرد: آمریکا و دنیای غرب با فساد حاکم بر آن جوامع در آینده نه چندان دور متلاشی می شوند.

*حفظ انقلاب تکلیف شرعی است

نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد جمکران حفظ انقلاب اسلامی را تکلیف شرعی عنوان کرد و افزود: امام (ره) با کسی عقد اخوت نبسته بودند.

وی با اشاره به زیر سئوال بردن حکم قصاص توسط جبهه ملی، اظهار داشت: امام (ره) با صدور بیانیه ای حکم ارتداد جبهه ملی به دلیل انکار احکام الهی را صادر کردند. در ماه های گذشته موضوع مذکور دوباره در یکی از روزنامه ها تکرار شد و بعضی از مسئولان از توقیف آن روزنامه اظهار تأسف کردند.

نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد جمکران به نهضت آزادی و ادعای خط امام (ره) و عضویت در دفتر امام (ره) اشاره کرد و گفت: امام (ره) در مورد نهضت آزادی فرمودند که صلاحیت هیچ امر قانون گذاری و دولتی را ندارند و ضرر آن ها به دلیل اینکه متظاهر به اسلام هستند از گروهک های دیگر حتی از منافقین بیشتر است.

رحیمیان با اشاره به رحلت امام (ره) با دلی آرام و قلبی مطمئن، تصریح کرد: امام (ره) نسبت به آینده احساس آرامش داشتند زیرا آینده دارای دو رکن مردم و رهبری است.

نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد جمکران به راهپیمایی 22 بهمن ملت ایران در 35 سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: دنیا از پایداری مردم ایران متحیر شده است.

وی پیوند نسل سوم و چهارم انقلاب با ولایت فقیه نسبت به نسل نخست را مستحکم تر دانست و اظهار داشت: پس از 25 سال از رحلت امام (ره) متوجه می شویم نوید این روزها داده شده بود.

*دنیا به قدرت جمهوری اسلامی معترف است

رحیمیان با بیان اینکه امروز دنیا به قدرت جمهوری اسلامی ایران اعتراف می کند، تصریح کرد: مدت 35 سال است که مستکبران عالم در عرصه های مختلف تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی به کار گرفته اند اما در تمام عرصه ها ایران برنده بوده است و این قدرت با تکیه به مردم، اندیشه های امام (ره) و مقام معظم رهبری به دست آمده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان