به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر،"مهرداد لاهوتی" نماینده لنگرود در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه نشست هایی در ادامه جلسات فراکسیون رهروان ولایت با حضور نمایندگان فعلی و منتخب مجلس برگزار می شود، گفت: جلسه روز گذشته لاریجانی با حدود چهل نفر از نمایندگان نیز در همین راستا برگزار شد.

وی بیان داشت: قرار شد این جلسات با محوریت مرکز پژوهش های مجلس ادامه پیدا کند و امروز نیز جلسه ای در همین مکان تشکیل خواهد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در ادامه با اشاره به موضوعات مطرح شده در این جلسات تصریح کرد: بحث هایی در رابطه با انتخابات هیئت رئیسه مجلس نیز انجام شد و در نهایت بر روی ریاست لاریجانی نمایندگان حاضر به جمع بندی رسیدند.
عضو کمیسیون عمران ادامه داد: نمایندگانی با گرایش های اصلاح طلبی معتدل، مستقلان و اصولگرایانی مانند حاجی بابایی در این جلسات شرکت کردند.
لاهوتی همچنین تاکید کرد: لاریجانی به دلیل داشتن تجربیات گسترده، توان مدیریتی و آگاهی از قوانین مجلس می تواند رای بالایی را برای ریاست مجلس کسب کند.

نماینده لنگرود خاطرنشان کرد: طی جلساتی که تاکنون داشته ایم به این نتیجه رسیدیم که اقتصاد در تمامی زمینه ها باید در اولویت کاری مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان