به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مناسبتهای تقویمی ووقتی با شرایط جدید ارتباطی همراه می شود می تواند خالق اتفاقاتی متفاوت باشد. مهمترین جریانی که به واسطه حضور پررگ مردم در فضای مجازی این روزها در حال شکل گیری است کمپین هایی است که هر کدام با یک هدف و انگیزه به منظور القاء یک تفکر یا احترام به موضوعی خاص مورد توجه قرار می گیرد. شاید یکی از بهترین اشکال تبلیغات در فرهنگ سازی استفاده از عکس پروفایل باشد. تصویری که معمولاً یا نشان از هویت شخص یا موضوع یا شخص مورد علاقه  واحترام کاربر می باشد. دریکی از آخرین کمپین هایی که به تازگی در فضای مجازی و خصوصاً در شبکه اجتماعی تلگرام در حال انتشار است تغییر تصویر پروفایل به تصویر پدرشخص است. این جریان به محض راه اندازی با استقبال قابل توجهی از کاربران مواجه شد و تعداد زیادی از کاربران نسبت به این موضوع اعلام آمادگی نمودند و با حرکتی بسیار ساده و در عین حال ارزشمند  پاسداشت مقام پدر را در این فضا به همگان اعلام نمودند.
سلام 
یه پیشنهاد:
چند روزى تا روزپدرمانده. بیائم بپاس یک عمر زحمات و فداکاری های پدرانمان درحرکتی نمادین
و خود جوش، تصویر پروفایلمون رو مزین به عکس پدران مهربانمان کنیم.
چه این که از نعمت شون برخورداریم و چه این که آنها از نعمات بهشتی برخوردارند و آسمانی گشته اند. 
"متنی که در فضای تلگرام این روزها دست به دست می شود"
حتی چنین اقدامی می تواند منجر به یادآوری پدران آسمانی شود. فرزندانی که پدر خود را به هر طریق از دست داده اند در این حرکت زیبا می توانند با مشاهده تصویر مورد نظر(به دلیل رجوع مکرر به این فضا)یادی از وی را در فضای مجازی زنده کنند.
رشد تساعدی و استفاده کلیه سنین و تفکرات در این فضا زیباترین جلوه های فرهنگی ر ا می تواند رقم بزند. راه اندازی هوشمندانه فعالیتهای فرهنگی و استفاهد از بستر تکنولوژی برای فرهنگ سازی یکی از هوشمندانه ترین و سهل الوصولترین اقداماتی است که به راحتی قابل انجام و پیگیری  است و انتظار می رود چنین اتفاقاتی به صورت خودجوش توسط کاربران رواج پیدا کند. موضوعی که نه نیاز به سرمایه گذاری دارد و نه برنامه ریزی های بلند مدت. هرچند موارد ذکر شده نیز به عنوان خط مشی فرهنگی باید مورد توجه قرار گیرد.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان