محسن نصر پور در گفت و گو با لنگرنیوز اظهار کرد : چند مکان برای اسکان دفتر خبری به صدا و سیما گیلان معرفی گردید که بعد از بازدید کارشناسان صدا و سیما ، مکان های اعلام شده فاقد امکانات و استاندارد بودند.

 

به گزارش لنگرنیوز ، در 7 بهمن سال گذشته ، دو خبر ( اینجا و اینجا ) در خصوص افتتاح دفتر خبری صدا و سیما در لنگرود در خروجی این سایت قرار گرفت که البته تاکنون خبری از افتتاح این دفتر خبری نشده است.

در یکی از اخبار ذکر شده ( اینجا ) نماینده لنگرود از افتتاح دفتر خبری تا یک ماه بعد یعنی 7 اسفند سال گذشته را اعلام کردند ، از آنجا که تلاش ما برای دسترسی به آقای نماینده غیر ممکن و بی فایده بود ، طی تماس تلفنی با مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان در مورد دفتر خبری لنگرود اخبار را جویا شدیم.

محسن نصر پور در گفت و گو با لنگرنیوز اظهار کرد : چند مکان برای اسکان دفتر خبری به صدا و سیما گیلان معرفی گردید که بعد از بازدید کارشناسان صدا و سیما ، مکان های اعلام شده فاقد امکانات و استاندارد بودند.

وی افزود : مکانی که برای دفتر خبری در نظر گرفته می شود باید از شرایط استاندارد برخوردار باشد تا بتوانیم مجوز لازم را از تهران اخذ کنیم.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه به محض تایید مکانی مناسبت برای دفتر خبری ، یک نفر به صورت موقت در آن دفتر مشغول به کار خواهد شد و ما هم از سوی دیگر برای اخذ مجوز و کارهای دیگر اقدام می کنیم.

وی افزود : اواخر همین هفته ، جلسه ای با فرماندار و نماینده لنگرود در خصوص دفتر خبری در دفتر صدا و سیما گیلان برگزار خواهد شد تا مشکلات بررسی و رفع گردد.

نصرپور گفت : به غیر از مشکل ساختمان دفتر خبری ، ما با مشکل منابع مالی و منابع انسانی هم رو برو هستیم.

 

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان