به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حجت الاسلام علی ایزدپناه در مراسم یادبود شهید حسین بواس که در بقعه امامزادگان ملاط لنگرود برگزار شد گفت : همواره در هر زمانی که اسلام نیاز به یاری داشت جوانان حزب الهی پیشگام در مسیر جهاد و پیکار با دشمن هستند.



 



وی افزود : نگاه رهبر معظم انقلاب به جوانان حزب الهی است و بارها فرمودند به این جوانان حزب الهی تندرو و افراطی نگویید.



 



ایزدپناه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در اکثر جلسات اخیرشان به انقلابی بودن و ماندن تاکید کرده اند گفت : جوانان حزب الهی با نگاه و تفکر انقلابی که دارند در صف پیکار با تکفیری ها و مهاجمان حرمین، پیشتاز بودند و دشمن را از حرمین دور کردند.



 



حجت الاسلام ایزدپناه با تاکید بر لقمه حلال و اثرات آن گفت : لقمه حلال در آینده فرد و جامعه نقش بسزایی دارند که شهادت یکی از اثرات لقمه حلال است.



 



وی با بیان اینکه سیاست و اقتصاد کشور، سیاست و اقتصاد اسلامی نیست تاکید کرد : اگر بازرسی ها در کشور قوی تر شوند گردن کلفتان اقتصادی نیز رونمایی می شوند و نباید این موارد را به عنوان ضعف کشور نامید.



 



«حسین بوّاس» از پاسداران لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا بود که در درگیری های گروه های تروریستی و تکفیری با مدافعان حرم حضرت زینب(س)در سوریه به شهادت رسید.



 



شهید حسین بواس متولد ۱۳۶۰ در لنگرود است که در چند سال اخیر ساکن قائم شهر مازندران بود.



 



از وی «محمدرضا» چهارساله به یادگار مانده است و یک پسر توراهی ۷ ماه نیز چشم به راه پدر خواهد ماند.



 



پدر و مادر این شهید بزرگوار از فرهنگیان آموزش و پرورش میباشند که به دلیل مشغله های کاری از لنگرود به مازندران نقل مکان کرده بودند.



 



[gallery columns="1" size="large" ids="53142,53143,53144,53145,53146"]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان