روحانی افزود : بنده بارها عرض کردم که هاشمی انقلابی نبوده و انقلابی نیست و به انقلاب و امام و رهبری هم اعتقادی ندارد.

به گزارش لنگرنیوز ، عصر امروز سید حمید روحانی در جمع دانشجویان پیام نور این شهرستان با بیان اینکه این روز ها بحث اعتدال برسرزبان ها استگفت : دین اسلام ، دین اعتدال است و باید دید که چه مسئله ای باعث شده که بعضی ها در شرایط امروز پرچم دار اعتدال شده اند.

 

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی افزود : در طول تاریخ بجر اسلام ، هیچ دین و آیینی در طول اعتدال حرکت نکرد و خدای متعال در قرآن و ائمه در روایات به پیروان خود سفارش کردند که میانه روی کنند.

 

وی اظهار کرد : یک مسلمان واقعی کسی است که اسلام را با تمام زوایا بشناسد و امام راحل نمونه بارز اعتدال بود و در تمام زمینه های سیاسی و عبادی تخصص داشتند.

 

روحانی گفت : یکی از ویژ گی های امام خمینی این بود که هیچ گاه به ساعت نیازی نداشتند و در تمام فریضه های عبادی زمان را درک می کردند و در کاهایشان نظم خاصی وجود داشت.

 

روحانی تصریح کرد: مرگ بر امریکا از مکتب تشیع گرفته شده است و لعن و نفرت از دشمنان ریشه در اصول شیعه دارد.

 

وی افزود : آن هایی که امروز موافق حذف شعار مرگ بر امریکا هستند مخالف اصول مکتب اسلام می باشند .

 

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی اظهار کرد : از روزی که جریان مذاکرات صورت گرفته است دیده شده که امریکا چقدر گستاخانه برخورد کرده است تا جایی که وزیر خارجه ایران بر روی قبر عماد مغنیه حاضر شد و امریکا اعلام کرد که چرا بر سر قبر دشمن ما وارد شدی .

 

وی گقت : ایران در مقابل توهین ها و تهدید های امریکا فقط لبخند جواب زد و کاری انجام نداده است.

 

سید حمید روحانی اظهار کرد : ملت ما در دوره ای بسر می برد که فقط ذر زمان طاغوت چنین چیزی دیده میشد و این مایه تاسف و ننگ ملت ایران است.

 

وی با بیان اینکه امام راحل به ایران و ایرانی عزت و سربلندی بخشید افزود : هم اکنون ایران در بسیاری ار موارد تکنولوژی و نظامی بالاتر از کشور های قدرتمند جهان ایستاده است.

 

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی اظهار کرد : مسئله ای که این روزها اتفاق افتاد در طول 35 سال انقلاب بی سابقه بود .

 

روحانی افزود : امام همیشه در فکر آگاه سازی مردم از مسائل بود ولی در مورد مذاکرات ژنو هنوز متن مذاکرات اعلام نشده است.

 

وی تاکید کرد : اگر دولت از مردم جدا شود آن دولت به خطر می افتد و دشمن بیشتر طمع می کند و هم اکنون نیز شاهد چنین گستاخی هایی از دشمن نسبت به ایران را شاهد هستیم.

 

روحانی اظهار کرد : وظیفه دانشجو این است که در مورد مسائل به وجود آمده کشور از دولت پاسخ بخواهد و مطالبه گری انجام دهد .

 

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی اظهار کرد :من نگران هستم فتنه ای که در سال 1388 با حمایت امریکا و استکبار برای سرکوبی نظام صورت گرفت توسط برخی از دولت مردان انجام شود.

 

سید حمید روحانی در پاسخ به سوا یکی از دانشجویان در مورد رابطه رئیس جمهور با هاشمی رفسنجانی گفت : روحاین به نحوی به هاشمی وابسته است و این وابستگی مربوط به گذشته می شود.

 

وی افزود : بنده بارها عرض کردم که هاشمی انقلابی نبوده و انقلابی نیست و به انقلاب و امام و رهبری هم اعتقادی ندارد.

 

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب گفت : امروزه هاشمی برای رهبری حکم شریعتمداری برای امام خمینی را دارد.

 

روحانی افزود : برخی امریکا را ژاندارم جهان می دانند و فکر می کنند که باید با او رابطه داشته باشند در صورتی که امریکا به دنبال مزدوری است که بتواند اهداف خود را پیاده سازی کند و اگر صلاح باشد ان مزدور را هم از میان بر میدارد.

 

وی گفت : امریکا به دنبال نابودی ملت هستند چون از ملت و مردم ایران ضربه بزرگی خوردند و ایران توانست با دستان خالی و با سلاح ایمان ، دشمن تا دندان مسلح را زمین گیر کند. 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان