به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سفر مرعشی و تعدادی از کارگزاران و اصلاح طلبان به اردبیل در حمایت از کاندیدای اصلاح طلبان در مجلس دهم به مجلس توهین و افترا به رقیب تا صحبت های عجیب و غریب مرعشی را به همراه داشت.

به گزارش فارس، در مراسم سخنرانی که شامگاه شنبه در دفتر ارتباطات مردمی کمال الدین پیرمؤذن به نفع فیضی تدارک دیده شده بود، بعد از ساعت ها انتظار بالاخره مرعشی با همراهی شهربانو امانی از چهره های اصلاح طلب وارد محل برگزاری سخنرانی شدند تا در حمایت از فیضی برنامه های تدارک دیده برگزار شود.

* در حالی که تعدادی از اصلاح طلبان در روز رحلت حضرت زینب (س) سعی می کردند با دست زدن و سوت زدن فضای متفاوت شادی و سرور به راه اندازند چهره های مختلف اصلاح طلب وارد محل برگزاری مراسم شدند اما خبری از چهره های اصلاح طلب اردبیل آذروش، پیرمؤذن و غریبانی در این مراسم نبود.

* این مراسم را لغو سفر صبح امروز عارف تحت الشعاع قرار داده بود به طوریکه همچنان صحبت های در گوشی در مورد علل نیامدن عارف به اردبیل بود که حرف و حدیث های مختلفی را نیز به همراه داشت.

* در ابتدای این سخنرانی عزیززاده از چهره های اصلاح طلب اردبیل با بیان اینکه به خاطر دوری از افراط گری به چهره اصلاح طلب در دور دوم انتخابات رأی می دهیم، گفت: بزرگان اصلاح طلب نظیر غریبانی، آذروش و پیرمؤذن در این دوره از انتخابات مجلس رد صلاحیت شدند و در چنین شرایطی که نباید میدان را خالی گذاشت قطعاً از فیضی حمایت می کنیم.

* این چهره اصلاح طلب اردبیل با اعلام اینکه متوسط درآمد اردبیلی ها پایین تر از متوسط کشوری است که این خود نشان فقر بالاست، افزود: باید نمایندگان این استان به دور از افراط گری سعی کنند با همراهی دولت مشکلات اقتصادی مردم را فراهم کنند.

* سخنان مرعشی در جایی که اعلام کرد بحران بلندگو از اول انقلاب تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه دارد، خنده حضار را به همراه داشت.

* دفاع تمام قد مرعشی از هاشمی رفسنجانی به عنوان برادر خانم او جالب توجه بود به طوریکه با کنار زدن همه چهره های انقلاب فقط از هاشمی به عنوان شناسنامه انقلاب یاد کرد و به مانند خود رفسنجانی خاطراتی را از اوایل انقلاب و دوران حضور هاشمی در کنار امام به میان آورد که جالب توجه بود.

* مرعشی در بخشی از سخنان خود از وزیر سابق اطلاعات به عنوان عامل اصلی رد صلاحیت هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری 92 سخن به میان آورد و مدعی شد که مصلحی در حد و قواره هاشمی نیست که بخواهد استوانه انقلاب را رد صلاحیت کند.

* این چهره اصلاح طلب که همواره در سخنانش سعی می کرد توهین و تحقیری را به چهره های انقلابی و اصولگرا بدهد بارها با نام بردن از آیت الله جنتی به عناوین مختلف سعی کرد تا او را در مقایسه با هاشمی در جایگاه پایین تری قرار داده و به نوعی به تحقیر شخصیتی او دست بزند به طوریکه یک بار نیز به مرحوم مهدوی کنی کنایه ای زد که «مهدوی کنی در جایگاه هاشمی قرار نگرفته است».

* مرعشی با تجزیه و تحلیل به قول خود عجیب از آمار درآمدهای نفتی ایران قبل از انقلاب و در 38 سال گذشته از درآمدهای نفتی دوران احمدی نژاد به عنوان ثروت هنگفت کشور یاد کرد که در هشت سال هیچ کاری جز رانت خواری انجام نداده است.

* توهین هایی که مجری این برنامه در تخریب و تهدید کاندیدای رقیب و اصولگرا انجام داد، خود تأمل برانگیز بود به طوریکه مجری برنامه بارها موسوی رقیب فیضی را از جبهه پایداری و دارای پایگاه مردمی کمتر در بین مردم خطاب کرد و با عناوینی مختلف سعی کرد او را تحقیر کند.

* شهربانو امانی دیگر چهره اصلاح طلب نیز در صحبت های خود با زیر سئوال بردن عملکرد مجلس هفتم، هشتم و نهم به سخنان تهییج آمیزی در مورد مصوبات این سه مجلس اشاره کرد که در آنها به مردان و زنان این کشور توهین شده است.

* این نماینده سابق مجلس خطاب به برادران و خواهران وطنی خود اعلام کرد که نباید اجازه دهیم تا در مجلس دهم بار دیگر طرح ها و لوایحی که شأن نظام خانواده را زیر سئوال می برد، به تصویب رسیده و باید شأن عموم مردم مراعات شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان