سیدرضا جواد پور افزود : در شرایط کنونی ، وظیفه مدیران امداد و نجات است و بعد از اتمام کار باید بر روی خسارات وارده تمرکز تا بتوانیم تدابیر لازم را در آن موارد بیاندیشیم.

به گزارش لنگرنیوز ، فرماندار شهرستان لنگرود ظهر امروز در جلسه ستاد بحران در بخشداری اطاقور گفت : در دهه فجر مقدرات به نوعی شد تا کمک رسانی به مردم از طریق مشکلات ناشی از برف بیشتر شود.

 

سید رضا جواد پور اظهار کرد : ادارات در این چند روز کار بزرگی انجام دادند و همه مسئولین پای کار آمدند تا مشکلات مردم رفه شود.

 

وی افزود : آمادگی مدیران شهرستان لنگرود برای مقابلع با برف به نوعی بود که از برف پیشی گرفتند و مسئولین با هوشیاری نگذاشتند که برف از آنها جلو بیفتد.

 

سید رضاجوادپور با بیان اینکه در حال حاضر حدود 20 درصد از راه های روستایی بسته است افزود : مسئولین با همان روحیه چند روز اخیر باید به کار و تلاش خود ادامه دهند تا در 48 ساعت آینده محور های باقی مانده برای رفت و امد بازگشایی شود.

 

جواد پور گفت : از روز اول بارش برف تا کنون به دلیل آنکه کارها به خوبی پیش رفت مردم مشکلاتی را مشاهده نکردند و شاید برخی فکر کنند اصلا هیچ اتفاقی نیافتاده است.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه مردم در چند روز اخیر دغدغه مسدودی راه ها و قطعی گاز ، برق و آب را نداشتند اظهار کرد : این امر به دلیل مدیریت خوب مسئولین است که مردم هم به آنها اعتماد کردند.

 

وی ضمن تقدیر از مسئولین به دلیل تلاش برای رفع مشکلات مردم گفت : باید با آمادگی و توان بیشتر کارها را انجام داد و امنیت و ایمنی در کارهای امدادی باید در راس کارها باشد تا متحمل مشکلات جانی و مالی نشویم.

 

سیدرضا جواد پور افزود : در حال حاضر وظیفه ما امداد و نجات است و بعد از اتمام کار باید بر روی خسارات وارده تمرکز تا بتوانیم تدابیر لازم را در آن موارد بیاندیشیم.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان