سید رضا جوادپور اظهار کرد : جشن مردم ایران در 24 خرداد ، در واقع جشن مردم است و جشن دولت نیست ،  روز 24 خرداد روز اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود برای انتخاب راهی جدید بود و مردم میان دیدگاه ها و افکار و سلیقه های مختلف داخل نظام ، مشی اعتدال را انتخاب کردند و دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند.





به گزارش لنگرنیوز ، فرماندار شهرستان لنگرود در مراسم جشن سالگرد 24 خرداد 1392 گفت : ماه خرداد یاد اور روزهای غم از دست دادن امام عزیز و شهدای 15 خرداد و ایام شادی اعیاد شعبانیه است.



سید رضا جوادپور گفت : ما ، در مکتب شیعیان اعتقاد داریم که بایستی جلوه ای از ایمان در کردار و رفتار ما وجود داشته باشد و ان چیزی که ایمان و اعتقاد داریم باید در اعمال ما جلوه کند.



وی افزود : راستگویی و راست کرداری ، پرهیز از دروغ و ایجاد تفرقه از وظایفی است که باید از آن ها دوری کنیم تا دچار آنان نشویم.



جواد پور اظهار کرد : شرط انتظار آگاهی است و باید بدانیم که برای چه چیزی انتظار می کشیم و قرار است چه اتفاقی بیفتد و وظیفه ما داشتن آگاهی برای سبک زندگی درست است.



فرماندار شهرستان لنگرود ادامه داد : امام راحل در ادبیات سیاسی جمهوری اسلامی دو نوع مکتب را اعلام کرده است که اسلام امریکایی و اسلام ناب محمدی ، دو مکتب مد نظر امام بود.



وی با بیان اینکه جلسه امروز برای این است که مردم در 24 خرداد سال 1392یک حماسه بزرگ سیاسی خلق کردند افزود : مقام معظم رهبری سال 1392 را سال فرهنگ و اقتصاد نامیدند و بعد از انتخابات ریاست جمهوری فرمودند که با انجام انتخابات ، حماسه سیاسی محقق شد ، یعنی ولی امر برای خلق این حماسه به مردم تبریک گفتند.



سید رضا جوادپور اظهار کرد : جشن مردم ایران در 24 خرداد ، در واقع جشن مردم است و جشن دولت نیست ، روز 24 خرداد روز اراده ملت برای تعیین سرنوشت خود برای انتخاب راهی جدید بود و مردم میان دیدگاه ها و افکار و سلیقه های مختلف داخل نظام ، مشی اعتدال را انتخاب کردند و دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شدند.



جواد پور افزود  : مقام معظم رهبری فرمودند  یکی از امتیازات بزرگ این دولت ، شخصیت خود دکتر روحانی است و همه مردم آگاهی لازم را پیدا کردند و در میان دیدگاه ها ، مشی اعتدال را انتخاب کردند.



فرماندار شهرستان لنگرود متذکر شد : متاسفانه در بعضی از گفته ها و بعضی از دیدگاه ها که نامش را جهل یا غرض ورزی سیاسی می توان گذاشت فکر می کنند که اعتدال به معنای حق و باطل است در صورتی که این طور نیست و اعتدال یک مشی اسلامی در رفتار های و در عمل است و اسلام بدون اعتدال نیست.



وی با بیان اینکه ، میانه روی پذیرفتن بین حق و باطل نیست گفت : باید به انتخاب مردم تمکین کرد و احترام گذاشت .



وی گفت : امام راحل و رهبر معظم انقلاب بارها به طور صریح فرمودند که جمهوری اسلامی بر دو رکن اساسی اسلام به عنوان مدار و مردم در این نظام قرار دارد.



جواد پور اظهار کرد : اگر کسانی با هر نامی بخواهند این را نفع کنند حتی اگر تصویر امام را داشته باشند مستبد هستند و نوعی ظلم در حق مردم است چون خط امام این چنین نیست.



فرماندار شهرستان لنگرود گفت : به رای مردم باید احترام گذاشت و این آرا به صورت زینتی و نمایشی نیست و اصل نظام به وجود مردم است و مسئولان بدون مردم نمی توانند از کشور محافظت کنند.



سید رضا جواد پور ادامه داد : امروزه ایران در برابر شش کشور بزرگ دنیا که از لحاظ علمی و اقتصادی در جهان مطرح هستند وارد مذاکره شده است و ایا این درست است که در برابر گرگ ها ، افسران خود را محکوم کنیم.



وی در پایان افزود  : این جلسه ، قدردانی از مردم است که در انتخابات با آرای زیاد شرکت کردند و به کاندیدای مورد نظر خود رای دادند و با مشارکت بالا در انتخابات شرکت کردند که این نشان از سربلندی ایران در جهان دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان