به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدعلی حق بین ظهر امروز در یادواره 160 شهید اهل سنت استان گیلان اظهار داشت: شعار امام(ره) وحدت امت بود و می فرمدند که باید وحدت بین امت اسلامی حاکم باشد.



وی با بیان اینکه کسانی که اختلاف بین شیعه و سنی را به راه می اندازند نمونه بارز دشمن هستند و می خواهند راه  را برای دشمنان باز و هموار کنند، افزود: ما امروز در جامعه اسلامی این ظرفیت را داریم که بخواهیم الگوسازی کنیم و پیام وحدت را به مردم سراسر دنیا برسانیم.



فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه برکت جامعه اسلامی حاصل خون شهدا است و مسئولان نیز با تلاش مضاعف در راستای اقتصادی مقاومتی تلاش کنند، تصریح کرد: همه ما نظامیان با حداقل احتمال اینکه دشمنان به مرزهای آبی و خاکی ما حمله کنند با تمام قوا و امکانات آماده دفاع هستیم.



سردار حق بین اظهار کرد: زمینه حضور دشمنان با نوع رفتار و اعمال مردم فراهم می شود و شک نکنید اگر اتفاق تلخ دیگری نظیر فتنه 88 در داخل کشور رخ دهد فکر نفوذ و ورود به ایران در سرشان به وجود می آید.



وی با بیان اینکه  با ورود به سوریه می بینید که سربازان جهان اسلام از کشورهای گوناگون در حال جنگیدن هستند، گفت: ما باید در همه عرصه ها آنچنان مقتدر باشیم که راه نفوذ دشمنان را ببندیم.



فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه مسئولان ما باید با تدبیرشان فکری برای فرهنگ جامعه اسلامی و جوانان کنند، تصریح کرد: امروز اگر بخواهیم در عرصه دفاعی مصالحه کاری کنیم مطمئناً ضرر می کنیم و  دشمن به مرزهای ما هجوم می آورد.



سردار حق بین با بیان اینکه ما امتحان خود را در عرصه عمل پس دادیم و مطمئناً پیروز بوده ایم، خاطر نشان کرد: ما ثابت کرده ایم که مرزهای ما معطوف به مرزهای کشور نیست و توانستیم در 2000 کیلومتر دورتر از مرزهای کشور به دفاع از اسلام بپردازیم.



وی اظهار داشت: در آزادسازی نبل الزهرا بیش از چندهزار زن و دختر و جوانان اسیر بودند و روزانه شهید می شدند و با آزادسازی این منطقه جهان اسلام خوشحال شدند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان