به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، حسین نیک فرد در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به عملکرد پلیس لنگرود در دستگیری کلاهبردار باجه های خودپرداز گفت: وقوع چند سرقت متوالی از باجه های خودپرداز، پلیس لنگرود را وارد ماجرا کرد.

وی با بیان اینکه کلاهبردار باجه های خودپرداز حرفه ای بود، تصریح کرد: ماموران پلیس با شگردهای پلیسی به کمین او نشستند.



فرمانده پلیس لنگرود با اشاره به اینکه بالاخره کلاهبردار به دام پلیس انتظامی این شهرستان افتاد، خاطرنشان کرد: متهم فردی 34 ساله اهل و ساکن لنگرود بود.



نیک فرد متهم مذکور را دارای سابقه کیفری دانست و اضافه کرد: متهم زمانی که خود را در دام پلیس گرفتار دید مجبور به اعتراف شد.



وی با اشاره به اینکه متهم به پنج فقره کلاهبرداری از باجه های خودپرداز اعتراف کرد، یادآور شد: وی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.



فرمانده انتظامی لنگرود درباره نوع شیوه کلاهبرداری متهم مذکور گفت: متهم در مقابل باجه های خودپرداز می ایستاد و با استفاده از ناآگاهی برخی از مردم کلاهبرداری می کرد.



نیک فرد با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم افزود: مردم کارت های عابر بانک خود را در اختیار دیگران نگذارند و از ارائه رمز به افراد ناشناس خودداری کنند.



وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم با پلیس و دقت آنها می تواند امنیت مطلوبی را در جامعه برقرار کند، یادآور شد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده افراد مشکوک موارد را به پلیس 110 اطلاع دهند.



انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان