به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، مدیر آموزش و پرورش لنگرود با تبریک هفته گرامیداشت معلم به شبستان گفت: معلم عالمی فرهیخته است که بستر سعادت انسان را فراهم تا انسان بتواند در همه عرصه ها رشد کند.



 



وی با بیان اینکه هفته گرامیداشت معلم از 12 تا 18 اردیبهشت شروع می شود، افزود: امسال نیز ویژه برنامه های مختلفی در شهرستان برگزار می شود که گلباران مزار شهدای فرهنگی، مراسم تجلیل از پیشکستوتان و بازنشستگان، مراسم گرامیداشت یادبود همکاران فرهنگی متوفی، دیدار با خانواده معلم شهدای فرهنگی، اهدای خون همکاران به بیماران نیازمند از جمله این برنامه هاست.



 



جمشید بائوج لاهوتی از تجلیل 30 معلم نمونه منطقه ای و 53 بازنشسته سال 94 در چهارمین روز از هفته معلم با نام«معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت» خبر داد و تصریح کرد: این همایش (15 اردیبهشت) در دانشکده پرستاری و مامایی لنگرود برگزار می شود و  به 140 معلم منتخب مدارس نیز لوح تقدیر اهدا می شود.



 



مدیر آموزش و پرورش لنگرود ادامه داد:  تجلیل از عوامل اجرایی فرهنگی راهیان نور مناطق سه گانه با همکاری سپاه نیز در آخرین روز از هفته معلم با نام «معلم، فرهنگ ساز اقتصاد مقاومتی»  در کانون زینبیه برگزار می شود.



 



لاهوتی اعزام همکاران برتر استانی برای دیدار با مقام معظم رهبری، اجرای کوهنوردی همکاران فرهنگی، اعزام همکاران به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را از دیگر برنامه های هفته معلم عنوان و اذعان کرد: پژوهشگاه معلم نیز در آخرین روز از هفته گرامیداشت معلم  (18 اردیبهشت) افتتاح می شود.



 



گفتنی است،  12 اردیبهشت روز «معلم و اندیشه مطهر»، 13 اردیبهشت روز «معلم و میثاق با ولایت»، 14 اردیبهشت روز «معلم، جامعه و فرهنگ تکریم»، 15  اردیبهشت روز «معلم و پیشکسوتان تعلیم و تربیت»، 16 اردیبهشت روز «معلم و جلوه های ایثار»، 17 اردیبهشت روز «معلم، زمینه ساز وحدت ملی» و 18 اردیبهشت روز «معلم، فرهنگ ساز اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده است.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان