به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، محمدعلی حق بین امروز در حاشیه کنگره هشت هزار شهید گیلان  با اشاره به برگزاری این کنگره ملی، اظهار کرد: برگزاری این کنگره گرامیداشت هشت هزار قهرمان گیلان و نقش مهم آنها در دوران دفاع مقدس است.

وی با درود به شهدای دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز مدافعان حرم ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس هستند و از این رو دشمنان قسم خورده انقلاب جرأت نزدیک شدن به کشورمان را ندارند.



فرمانده عملیاتی لشکر قدس گیلان با بیان اینکه امروز مردم کشور از امنیت خوبی بهره مند هستند، تصریح کرد: بصیرت جوانان و بیانات و فرمایش های مقام معظم رهبری موجب شده تا دشمن جرأت نزدیک شدن به مرزهای کشور را نداشته باشند.



بر اساس این گزارش، نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان در قالب چهار اجلاسیه در حال برگزاری بوده و تاکنون سه اجلاسیه فرهنگیان، بانوان و ایثارگران در میدان شهدای ذهاب رشت با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شده است.



امروز آخرین روز برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید گیلان با اجلاسیه «هشت هزار قهرمان» است که با سخنرانی آیت الله نوری همدانی و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.



با وجود اینکه هنوز اجلاسیه کنگره هشت هزار شهید گیلان آغاز نشده اما اکنون در این ساعت بیش از یک هزار نفر در میدان شهدای ذهاب رشت در انتظار وارد شدن به سالن اجلاس هشت هزار قهرمان هستند و استقبال مردم از اختتامیه این کنگره بسیار باشکوه است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان