به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، امروز در اجلاسیه ایثارگران نخستین کنگره ملی هشت هزار شهید استان گیلان، هنرمند جوان و ارزشی، مصطفی احمدی با رونمایی از نماهنگ “قهرمان” به صورت زنده این اثر را برای حضار اجرا کرد.



وی در حاشیه این مراسم در گفتگو با ۸۰۰۰ قهرمان  گفت: از روزی که نماهنگ قهرمان را آغاز کردم همیشه ترسی در دلم وجود  داشت که مبادا این پروژه به سرانجام نرسد اما در عین حال  یک حس قوی مرا تشویق می کرد، مطمئنم آن حس قوی روح سردار شهید املاکی بود و یقینا مرا میبیند و ناظر تکمیل این پروژه بوده است.



احمدی افزود: حال که کار به اینجا رسیده و من دعوت شدم در این مراسم که برای بزرگداشت شهدای گیلان برگزار شده، یقین دارم سردار املاکی مرا امروز دیده است و هیچ حسی  بهتر از این نیست که در محضر شهدا به اجرای برنامه بپردازم.



هنرمند جوان گیلانی ادامه داد: مطمئنم اجرا در کنگره شهدای گیلان برکت های زیادی در کار من خواهد داشت و شهدا پاداش ویژه ای خواهند داد.



این خواننده ارزشی تصریح کرد: مدت ۴ سالی که برای موسیقی انقلابی وقت گذاشتم، حرف های بسیاری شنیدم و بارها و بارها به عقب رانده شدم؛ اما پشت درها ساعت ها منتظر مانده ام و علی رغم تخریب ها به کارم ادامه دادم.



احمدی اظهار داشت: هیچ وقت  پشیمان نشدم که این رشته از هنر را انتخاب کردم . به دلیل این که باور دارم و ایمان دارم  موسیقی انقلابی یک روزی  مانندتیری به قلب استکبار  خواهد خورد.



وی درباره نماهنگی “قهرمان” توضیح داد: این نماهنگ  حاصل زحمات جوانان انقلابی است و برای  این امر شب بیداری ها و  تلاش های زیادی شده . نباید سرمایه یک استان را به سادگی هدر  داد و نباید از این جوان ها به راحتی گذشت .



خواننده جوان ارزشی در توضیح اینکه چرا شهید املاکی را به عنوان نقش اول اثر”قهرمان” انتخاب کرده است گفت:پدرم همرزم سردار املاکی بود و خاطرات زیادی از ایشان تعریف کرده، سردار از بچگی قهرمان من بوده و در بازی ها ی بچگانه، خودم را جای ایشان می گذاشتم، به خودم قول داده بودم که شهید املاکی را در سطح کشور با یک نماهنگ و یا اهنگ معرفی کنم و آن روز رسید و موفق شدم . این همشهری یک افتخار و یک قهرمان است .



ایشان ادامه داد: چه حسی بهتر از این که قهرمان شَهرت، قهرمان کشورت بشود.قهرمان مصطفی احمدی قهرمان میلیون ها ایرانی شده   و امت حزب الله امروز او را می شناسند.



وی افزود: من همه تلاشم را می کنم تا سردار شهید حسین املاکی را به نسل ۴و۵ معرفی کنم تا از واقعیت ها دور نباشند و اینکار با هنر انقلابی قابل انتقال و قابل اجراست.



احمدی در پایان گفت: حرف پایانی من خطاب با شهداست،  شما حی و حاضر هستید، شاهد بغض ها بودید،شاهد درد و رنج ها بودید، بن بست ها را دیدید، تلاش هارا دیدید،شما را به حق مادرتان فاطمه زهرا قسم می دهم که هیچ وقت جوان های انقلابی را تنها نگذارید چون پیمودن این مسیر بسیار دشوار است.



گفتنی است مصطفی احمدی به سبب اجرای هنرمندانه در اجلاسیه امروز، از سوی سردار رحیم صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا در امور نظامی هدیه سفر به کربلای معلی را دریافت کرد.
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : طلاق دانلود

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان