به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، به نقل از 8 دی،  مراسم یادواره شهدای مدافع حرم گیلانی با مداحی مداحان اهل بیت(ع) و سخنرانی آیت الله حسینی اشکوری منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

آیت الله سید علی حسینی اشکوری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت موسی بن جعفر(ع)، گفت: امام موسی بن جعفر (ع) برای دفاع اسلام و حریم قرآن و اهل بیت (ع)، چندین سال را در زندانهای خلفای ظالم بنی عباسی به سر برد و از مظلومیت این امام مظلوم هرچه بگوییم کم گفته ایم.

آیت الله حسینی اشکوری در ادامه با توجه به رشادتها و حماسه آفرینی های بی ادعا و خالصانه شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق گفت: عده ای مشغول سهم خواهی از انقلاب هستند و برخی رفتارها برای مسئولان نظام و کارگزاران و سیاسیون خجالت آور است به گونه ای رفتار میکنیم که انگارمی خواهیم مانند اهل جهنم باشیم.

وی در ادامه گفت: انداختن مشکلات به گردن دولت نهم و دهم خجالت آور است. مسئولان باید به فکر مصالح مردم باشند

آیت الله اشکوری در ادامه گفت: جوانان کشور برای حفظ انقلاب حاضر هستند جان خود را فدا کنند اما برخی به دنبال سهم خواهی از نظام هستند. مسئولان نظام باید دقت لازم را داشته باشند و حواس خود را جمع کنند.

منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: مخالف ثروت و مال نیستم اما فرهنگ ثروت اندوزی و دنیاپرستی نباید باعث شود اصول و عقاید خود را زیر پاگذاریم. قرآن می گوید اغنیا سرکشی می کنند اما برخی مسئولان نظام به فکر عافیت طلب ها هستند.

آیت الله حسینی اشکوری با بیان اینکه اهداف اصلی انقلاب نباید در داشتن رابطه با جهان گم شود، تاکید کرد: به جای وارد کردن هواپیما، مشکلات مردم و بیکاری جامعه را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: تلاش های مسئولان را در برجام نادیده نمی گیریم اما طرف مقابل ایران منصف نیست و می خواهد سر ملت ایران کلاه بگذارد، آنها عهدشکن هستند و دروغ می گویند.

منتخب مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پایان ضمن بدعهد خواندن آمریکایی ها اذعان نمود: آمریکا با ایجاد مشکلات بسیار در منطقه و آشوب و فتنه گری در کشورهای اسلامی، ادعای حقوق بشر دارد اما ایران کشوری امن و حامی مظلومان و مستضعفان در منطقه است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان