به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لنگرخبر، سردار محمدرضا میرحیدری  فرمانده انتظامی استان گیلان با حضور در مراسم صبحگاه عمومی شهرستان لنگرود، اقدام تاثیر گذار و صحت عمل را موجب کاهش جرائم دانسته و گفت: ما باید همواره بر عمل و رفتار خود نظارت داشته باشیم.



سردار میرحیدری با اشاره به اینکه احترام و رعایت قانون را بهترین اقدام و رسیدن به مقصود است، افزود: پلیس به عنوان تامین کننده نظم و امنیت جامعه خود باید الگوی احترام به قانون برای مردم باشد.



وی با بیان اینکه ما باید همواره در کار ها و اجرای قانون رضایت و خشنودی خداوند را مدنظر داشته باشیم، بیان داشت: جلب رضایت پروردگار در گرو رضایت مردم است.



میرحیدری در ادامه خدمت صادقانه به مردم را خدمت به اسلام و ادامه راه شهدا خوانده و گفت: می بایست در برخورد با مردم به ویژه جوانان نهایت دقت را داشته تا با ما در ایجاد امنیت همراه شوند.



رئیس پلیس گیلان در پایان یکی از برنامه ای اصلی سال جدید پلیس استان را ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه با مشارکت مردم  اعلام کرده و اظهار داشت: بدون شک همراهی مردم با پلیس، کاهش جرائم و ارتقاء امنیت عمومی را به ارمغان خواهد آورد.



گفتنی است، در مراسم صبحگاه شهرستان لنگرود که با حضور  امام جمعه و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد، فرمانده انتظامی استان از فرمانده و ۱۷ نفر از کارکنان نمونه این شهرستان به دلیل کاهش آمار جرائم در سطح شهرستان با لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل آورد.



[gallery columns="1" size="large" ids="54490,54491"]



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان